"Absoluuttinen legenda" otti onnen omiin käsiinsä – 29-vuotias mies osti valtavan vaimonhakumainoksen: "Nettideittailun viimeinen taso"

Sydän
29-vuotias mies perusti vaimonetsintänettisivun. Shutterstock
Julkaistu 07.01.2022 08:52

Maria Aarnio

maria.aarnio@mtv.fi

29-vuotias mies päätti ottaa onnen omiin käsiinsä ja perusti vaimonetsintänettisivun.

Muhammad Malik, 29, ei halua vanhempiensa järjestämään avioliittoon. Brittimies on päättänyt tehdä kaikkensa löytääkseen rakkauden omin päin. Hän osti valtaisan mainostaulun, jossa mainostaa itseään, kertoo Metro.

 "Pelasta minut", anoo rakkausmainos

Mainoksessa hymyilevä Muhammad makaa kyljellään. "Pelasta minut järjestetyltä avioliitolta", teksti toteaa. Mukana on ohjaus nettisivulle findmalikawife.com, suomennettuna "etsimalikillevaimo.com". Sivulla korostetaan, ettei kyseessä ole vitsi.

– Oli pakko hankkia mainos, jotta minut nähdään, Lontoossa asuva Muhammad kuvailee ideaansa nettisivullaan.

Kyltti keräsi somehuomiota. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Lue myös: Cody näki naapurinsa ovessa mainoslehtisen ja tajusi jotain pelottavaa kerrostalostaan: "Olen jo pitkään epäillyt, että..."

Sai satoja viestejä

Miehen unelmissa on noin 20-vuotias musliminainen, mutta persoonallisuus on myös tärkeä. Muhammad kertoo rakastavansa ruokaa ja hyviä keskusteluja.

– Olen ainoa lapsi ja huolehdin äidistäni ja isästäni. Jos tämä on kynnyskysymys sinulle, en usko, että juttumme toimii.

Muhammad kertoi BBC:lle saaneensa heti kyltin julkaisun vanavedessä satoja viestejä.

– En ole ehtinyt vielä katsoa niitä läpi. Täytyy varata aikaa sille, en ollut ottanut tätä huomioon, mies tunnusti.

Hän on aiemmin etsinyt sydämensä valittua esimerkiksi sukulaisten avustuksella ja nettideittaillen. Deittitapahtumissakin Muhammad kävi, mutta myöntää niiden olleen "aika kiusallisia".

Lue myös: Teksasilaismies, 66, haluaa kipeästi löytää kumppanin – ilmoitti asiasta näyttävästi: "Kyllä minua jännitti"

"Tämä on kuin nettideittailun viimeinen taso"

Mainosidea on kerännyt huomiota sosiaalisessa mediassa.

– Tämä absoluuttinen legenda on ostanut mainostaulun ja tehnyt nettisivut löytääkseen vaimon. Tämä on kuin nettideittailun viimeinen taso, Twitterissä kiitellään.

– Vaikuttava integroitu kampanja, onnea etsintään, toinen keskustelija sanoo.   

– Tämä teki vaikutuksen, kolmas julistaa.

Lue myös: Syöpäsairas äiti turvautui järeisiin keinoihin löytääkseen tyttärelleen miehen – "Asialla on kiire"

Katso myös: Tim leipiintyi parisuhteeseensa ja päätti erota rytinällä – päätyi otsikoihin tempauksellaan:

1:35img

Lue uusimmat lifestyle-artikkelit!

Lähteet: Metro.co.uk,  Fndmalikawife.com,  Bbc.com/news

Tuoreimmat aiheesta

Rakkaus