Asiakaslähtöisyys on palvelujen kehityksen ytimessä

Kuva: Tapiola
Kuva: TapiolaCopyright MTV Oyj/Tapiola, 2009
Julkaistu 20.10.2009 09:33(Päivitetty 20.10.2009 09:34)

Ihmiset pohtivat vakuutus- ja finanssiasioita useimmiten elämän käännekohdissa, kuten eläkkeelle siirtymisen tai kodin vaihtamisen yhteydessä. Ymmärrys asiakkaiden erilaisista tarpeista on erittäin tärkeää, kun palveluja kehitetään.

– Monet kokevat vakuutus- ja pankkiasiat hankaliksi. Toiset taas pitävät finanssiasioita todella tärkeinä ja haluavat seurata ja vertailla palveluja. Asiakkaiden kuuntelu auttaa kehittämään palveluja entistä asiakaslähtöisemmiksi ja vertailtavammiksi. Meille on tärkeää, että puhumme asiakkaidemme kanssa samaa kieltä, kertoo kehityspäällikkö Anne Pallaste Tapiola-ryhmästä. Lue lisää...

Tuoreimmat aiheesta

Studio55