Brändiasiantuntija: Herttuatar Meghan voisi olla maailman parhaiten tienaava vaikuttaja – huhutaan tekevän sopimuksen ison muotitalon kanssa

8:26img
MTV Uutisten Kunkkukorneri pureutuu herttuatar Meghanin ja prinssi Harryn elämään.
Julkaistu 21.06.2023 12:21
Toimittajan kuva
Teresia Jokinen

teresia.jokinen@mtv.fi

Herttuatar Meghan on yksi maailman puhutuimmista ja valokuvatuimmista ihmisistä, joten brändiasiantuntija Nick Eden mukaan hän voisi tienata vaikuttajana miljoonia.

Brändiasiantuntija Nick Eden mukaan herttuatar Meghan  voisi ansaita miljoonia ja tulla nopeasti maailman parhaiten palkatuksi vaikuttajaksi. 

Äskettäin uutisoitiin Spotifyn päätöksestä olla enää tekemättä Meghanin kanssa Architypes-podcastin toista tuotantokautta. Päätös on osapuolien mukaan molemminpuolinen. Tämän ansiosta Meghan ja prinssi Harry menettivät todennäköisesti 10 miljoonaa dollaria, eli noin 91,7 miljoonaa euroa. Spotifyn sisäpiirilähde kertoi Varietylle, että Spotify olisi luopunut yhteistyötä Meghanin ja Harryn kanssa, koska yhden ohjelman tekemiseen kului kolme vuotta. 

Eden mukaan kuitenkin diili muotitalo Diorin kanssa on työn alla. Meghanista tulisi muotitalon kasvot artisti Rihannan ja näyttelijä Jennifer Lawrencen tapaan. 

Lue myös: Harryn ja Meghanin Spotify-yhteistyö päättyi yllättäen – musiikkipalvelun pomolta kovasanainen kritiikki parista: "V*tun huijarit"

Hän vertasi sopimusta Kardashian-perheen diiliin muotitalo Dolce & Gabbanan kanssa, jonka puitteissa Kim Kardashianille maksettiin 47 miljoonaa dollaria, eli noin 43,1 miljoonaa euroa, siitä, että hän käytti brändin asua hääpäivänään. 

Eden mukaan Dior voisi kuluttaa Meghaniin miljoonia ja myös ansaita hänen avullaan miljoonia. Meghan voisi tienata satoja tuhansia sosiaalisen median julkaisusta brändin kanssa. 

Brändiasiantuntija Ede ennustaa Mail Onlinelle, että Meghan voisikin palata isompana kuin koskaan. 

– Meghanista voisi tulla yksi maailman suurimmista vaikuttajista. Hän on jo yksi puhutuimmista ja valokuvatuimmista ihmisistä, joten hänen etujensa maksimointi ja yhteistyö näiden brändien kanssa olisi erittäin tuottoisa askel, Ede kertoi. 

Lähde: Express

Lue myös: Spekulaatiot yltyvät – herttuatar Meghanin epäillään lavastaneen osan podcast-haastatteluistaan

Tuoreimmat aiheesta

Herttuatar Meghan