Tommi Mäki päätti hyödyntää näkyvyyttään Diilissä.
Katso videolta esimakua Diilin seuraavasta jaksosta.
Moni hieraisi silmiään Diili-ohjelman mainostauon aikana, kun kuvaruutuun asteli yllättäen yksi kilpailijoista. Tommi Mäki esiintyi country ja western -tuotteita myyvän yrityksen mainosmallina ja esitteli erilaisia kauluspaitoja.
Mäen mainos huomioitiin myös Twitterissä. Diilin juonikuvioita viikoittain perkaavaa Lisäarvon lähettiläät -podcastia juontava Niku Hooli ihmetteli mainoksen sijoittelua.
– Tommi Mäki on ostanut mainoskatkolta spotin länkkäripaidoilleen? Olen sanaton.
Myös toinen Twitter-käyttäjä kommentoi Mäen myynti-innokkuutta.
– Vahva puffaus johtoryhmässä ja mainoskatkolla!
Tommi Mäki kertoo MTV.fille, että mainos oli hänen perheyrityksensä, Jari Mäki Oy:n ensimmäinen tv-mainos. Mäki toimii isänsä omistaman yrityksen osto- ja myyntipäällikkönä ja huolehtii myös markkinoinnista.
Mäki kertoo saaneensa mainoksesta enimmäkseen positiivista palautetta. Viestejä on tullut paljon, ja yrityksen nettisivutkin kaatuivat hetkeksi mainoksen esityksen jälkeen.
– Aika hauskana vetona moni on pitänyt, Mäki sanoo.