Sauber-kuljettajilla Pascal Wehrleinilla ja Marcus Ericssonilla ei ole mitään tietoa, kuka tulee heidän pomokseen.
Sauber irtisanoi tallipäällikkönä toimineen Monisha Kaltenbornin juuri ennen Azerbaidzhanin kisaa. Uutta tallipäällikköä ei ole nimetty, tällä hetkellä tehtäviä jakavat tekninen johtaja Jorg Zander ja tallin manageri Beat Zehnder.
MAINOS
Itävallan F1-viikonloppu
C Morella!Perjantai: Harjoitukset klo 14.55
Lauantai: Harjoitukset klo 11.55, aika-ajo klo 14.55
Sunnuntai: Itävallan GP klo 14.55, ennakkotunnelmat klo 13.30!
F2-kisat: la klo 16.30 ja su 11.15
GP3-kisat: la klo 18.05 ja su 10.05Kaikki F1-ajojaksot suorana C More Maxilla ja C More -suoratoistopalvelussa!
Tilaa C More ja aloita katselu vaikka heti.
– Tietysti tämä on vähän erilaista, kun ei ole tallipäällikköä, etenkin kun kyse on Monishasta. Jos päätöksiä pitää tehdä, Beat tai Jorg päättävät. Se pätee tänä viikonloppunakin, ennen kuin saamme uuden tallipäällikön, Wehrlein totesi.
Tallipäällikön paikalle on liitetty huhuissa monta nimeä: entinen Renault'n pomo Frederic Vasseur, entinen Manorin kisajohtaja Dave Ryan, entinen Manorin urheilujohtaja Graeme Lowdon sekä McLarenilla toimitusjohtajana työskennellyt Jost Capito.
Ericsson sanoi, ettei tavallinen toiminta ole muuttunut Kaltenbornin lähdön myötä.
– Kuljettajana minun pitää keskittyä omiin asioihini. Se, mitä tapahtuu yläpuolellani, en saavuta mitään jos tuhlaan energiaani siihen. Toivottavasti meillä on pian henkilö siihen tehtävään ja hän antaa oman kosketuksensa talliin. Se olisi mahtavaa.
Ericssonia hiertää enemmän Bakun kisan tapahtumat. Hän oli ajamassa ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen pisteille, mutta talli päätti päästää Wehrleinin edelle, jotta McLarenin Stoffel Vandoornen hyökkäys kestettäisiin varmasti.
– En ollut samaa mieltä sen päätöksen kanssa, koska minusta olisin voinut pitää sijoitukseni. Se on turhauttavaa, koska edellisestä pistesijasta on kauan ja minulla on aika monta 11. sijaa nyt, Ericsson purnasi.
Wehrlein on tuonut Sauberille tämän kauden kaikki viisi pistettä.
Lähde: Autosport.com