Australian tupakkalain takia autonsa ulkonäköä muuttamaan joutunut Ferrari saapui Melbourneen viime vuoden tiimivaatteissa ja omaa juhlavuottaan kunnioittavalla auton ulkoasulla.
Yksi päivä F1-kauden alkuun: esittelyssä Ferrari – "Valmistautunut, vakuuttava, yksityiskohtainen"
Ferrari joutui tekemään nopean suunnanmuutoksen, kun se määrättiin peittämään autoistaan ja esimerkiksi tiimiväen vaatteista sitä sponsoroivan tupakkayhtiön brändin logot.
Autoja koristaneet logot eivät suoranaisesti mainostaneet tupakkamerkkiä, mutta yhtiön mainetta puhdistavan brändin esiintuominen oli myös liikaa.
Ferrari julkaisi ennen Australian GP:tä autostaan kuvan, jossa kyseiset logot on korvattu autonvalmistajan 90-vuotisjuhlavuoden tunnuksilla. Tiimiväen vaatteita Ferrari ei kuitenkaan lähtenyt uusimaan, vaan henkilökunta saapui Melbourneen viime vuoden asuissaan.