Humalassa viestittely on harvoin hyvä idea. Eräs brittinainen sai kuitenkin huomata, että poikkeuksiakin on.
Silloin tällöin humalaisella viestittelyllä voi olla huvittaviakin seurauksia. Englantilainen vloggeri Lucy D'Agostino oli hiljattain juhlatuulella ja päätyi viestittelemään Boohoo-muotisivuston asiakaspalvelun kanssa.
– Viestittelin heille viime yönä aamukahdelta kysymysmerkillä, koska he eivät olleet vastanneet minulle. Ja sitten joku vastasi, nainen kertoi vlogissaan.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Nainen jakoi viestittelyn tulokset Twitterissä.
Naisen lähettämään kysymysemerkkiin oli vastannut asiakaspalvelija nimeltä Abul. Hiprakassa ollut D'Agostino tiedusteli mieheltä, miksi tämä oli niin myöhään töissä. Tähän mies vastasi, että asiakaspalvelu on auki 24/7, joten hän on tehnyt yövuoroja jonkin aikaa.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
D'Agostino esitteli pahoittelunsa miehelle ja kertoi olevansa itse juhlimassa.
– Luulen, että menen pian nukkumaan, vaikka jalkojani sattuukin. Kiitos, kun olit tukenani Abul, nainen sanoi.
– Toivotaan, että pääset kotiin turvallisesti ja lepuuta niitä jalkojasi, vastasi Abul.
Tämän jälkeen D'Agostino alkoi pohtia, pitäisikö hänen nauttia seuraavaksi kebabia vai ranskalaisia.
– Jos olet hiprakassa, kebab ei ole hyvä valinta. Jos pystyt vielä kävelemään, suosittelisin ranskalaisia, Abul vinkkasi.
Hauskaa viestinvaihtoa on uudelleentwiitattu jo melkein 15 000 kertaa ja tykkäyksiä sille on ropissut yli 50 000 kappaletta.
Abul onkin hyvä esimerkki asiakaspalvelijasta, joka tekee enemmän kuin työnkuvaan kuuluu. Siksipä sosiaalinen media rakastuikin mieheen. D'Agostino itse ehdottaa miehelle kuukauden työntekijän palkintoa.
Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.
Katso myös: Piilokamera paljastaa miesten kännikäyttäytymisen.
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.
Lähde: Mashable