Kate Mossin ja Cara Develingen yhteiskampanja Burberryllä oli vasta alkusoittoa.
Jo syyskuussa huimilla mallivalinnoilla kohahduttanut Burberry teki sen taas. Muotitalon hajuvesikampanjaa tähdittivät itse Kate Moss ja Cara Delevinge. Nyt samaa taktiikkaa pitkän uran tehneen mallilegendan ja uuden nousevan tähden yhteistyökampanjasta on käytetty uudestaan.
Burberryn Kevät/Kesä 2015 -malliston päätähdiksi on buukattu mallimaailman 44-vuotias supertähti Naomi Campbell ja häntä 20 vuotta nuorempi Jourdan Dunn.
Tällä kertaa muotitalo tekee kuitenkin samalla historiaa. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun Burberryllä on haettu kampanjaan nimenomaan tummaihoisia naisia. Dunn ja Campbell ovat molemmat puhuneet julkisesti paljon siitä, että mallimaailmassa hyödynnetään liian vähän etnistä monimuotoisuutta.
Katso malliston mainosvideo!
Lähde: The Huffington Post