Yritys ei aivan osunut maaliin sukkahousumainoksellaan.
Yleinen käytäntö lienee se, että pluskokoisia vaatteita esittelevissä mainoksissa vaatteita myös esittelee pluskokoinen malli. Eräs yritys valitsi kuitenkin hieman toisenlaisen lähestymistavan markkinointiinsa.
Jo valmiiksi älyttömistä mainoksistaan tunnettu Wish.com on joutunut myrskyn silmään sukkahousumainoksellaan. Sen sijaan, että pluskokoisten sukkahousujen mainoskuvassa olisi pluskokoinen malli, siinä esiintyykin hoikka malli ujuttautuneena kokonaan sukkahousujen sisään venyttäen sukkahousuja kasvojensa edessä. Toisessa kuvassa malli on sukeltanut vain toiseen lahkeeseen.
Ilmeisesti sukkahousujen venyvyyttä esittelevää mainosta on syytetty täydellisestä pelisilmän puutteesta. Twitterissä mainosta on haukuttu avoimesti. Monen mielestä mainoskuvien hoikat naiset tuntuvat pilkkaavan sitä, kuinka isot sukkahousut ovat kooltaan.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Kyseessä ei ollut edes ensimmäinen kerta, kun Wish.com sortuu samanlaiseen mokaan. Jo aiemmin se mainosti XXL-shortseja mallilla, joka mahtui shortsien yhteen lahkeeseen.
Lähteet: Mashable, Independent
***
8:04