Lounge Underwearin päätös esitellä rintaliivien pitsikuosia zoomauksen keinoin kostautui huvittavalla tavalla.
Alusvaatemerkin yritys esitellä rintaliivien pitsikuosia johti hupaisaan väärinkäsitykseen. Lounge Underwearin mainoskuva alkoi liikkua netissä, kun katsojat huomasivat siinä erikoisen illuusion: rintaliivien kuviointia esiteltiin zoomaavalla palluralla, joka kuitenkin samalla loi mainoksen naiselle valtavan rinnan, kertoo Tyla.com.
Lue myös: Huomasitko? Lidlin mainoslehtiseen lipsahti melkoinen hernekeittomoka: "On hihitelty tälle"
Kuvakaappaus lähti leviämään
Esimerkiksi Twitter-käyttäjä Jennifer jakoi kuvakaappauksen alusvaatebrändin Instagram Storysta, jossa huvittava illuusio näkyy.
– Luulin, että tällä neitokaisella Lounge Underwearin mainoksessa on yksi valtaisa tissi, mutta selvästi se on [zoomattu], jotta pitsi näkyy, hän analysoi.
Lue myös: Uuden PlayStationin design aiheuttaa päänvaivaa: Sony painoi paniikkinappia, kun nolo moka lipsahti julkisuuteen
"Kuka hitto näki tämän mainosdesignin ja ajatteli 'joo, se näyttää hyvältä'"
Kymmenet tuhannet somettajat ilmestyivät reagoimaan kuvaan.
– Hitto soikoon, tässä ei ole mitään selvää. Olisin ollut hiton hämmentynyt tämän takia päiviä, ellet olisi huomauttanut, että se onkin tyylivalinta, Tamis tunnustaa.
Moni käyttäjä näki kuvassa vain jättimäisen rinnan. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.
– Vannon sataprosenttisesti, että vaikka olin lukenut selityksesi, minulta kesti pitkään ennen kuin tajusin tämän, Leni sanoo.
– Kuka hitto näki tämän mainosdesignin ja ajatteli "joo, se näyttää hyvältä, mikään ei minusta näytä oudolta ja hyväksyn tämän", ja miksi tämä kyseinen ihminen saa tehdä päätöksiä? Will Green ihmettelee.
Lue myös: Suklaapatukkamainos vihjaili "miehen genitaaleilla" – äitien raivo herätti lähinnä huvitusta: "Heillä on suurempia ongelmia kuin karkkimainos"
"Näin käy, kun ostaa rintaleikkauksen nettisovelluksesta"
Mainos herätti myös nettivitsailijat: rintaa pilkattiin jopa koronarokotteen sivuvaikutukseksi.
– Kun haluat rintaleikkauksen, mutta onnistuit säästämään vain puolet sen hinnasta, David Stringer kirjoittaa.
– Näin käy, kun ostaa rintaleikkauksen Wish-nettisovelluksesta, Tony vitsailee.
Lue myös: Muistatko vielä tämä "kätevän" puhelimen? Viiden kilon painoista Mobira Talkmania mainostettiin "pienenä ja kompaktina"
Alusvaatemerkkikin intoutui vitsailemaan
Myös Lounge Underwear kommentoi asiaa – kieli poskessa, tietenkin.
Brändikin intoutui vitsailemaan. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.
Brändin jakamalla videolla työntekijä näkee kuvan mainoksesta ja juoksee musiikin saattelemana pakoon.
– Luulitko, että oma maanantaisi meni huonosti? Yritä tulla toimistolle vain saadaksesi selville, että sinusta tuli viraalihitti design-virheen takia, brändi tviittasi.
Lue myös: 11-vuotias Sally-koira ei kelpaa kellekään – Scott keksi tavan auttaa: "Näkyy tuhansille ihmisille"
Katso myös: Entäs tämä sitten? "Seksikkäät mallit alusvaatteissa" – asuntovälittäjä houkutteli ostajia kyseenalaisilla kuvilla jo 2018:
1:18
Lue uusimmat lifestyle-artikkelit!
Lähteet: Twitter.com/jennifergalttt, Tyla.com