10-vuotissyntymäpäiviään viettävä autorahoitusyhtiö Santander on kehittänyt uuden All in One -mobiilisovelluksen. Sovellus on jatkoa Santanderin aiemmalle All in One -autonosto- ja omistuspalvelulle, mutta soveltuu kenelle tahansa auton omistavalle. Sovellus yhdistää niin mobiilitankkaamisen kuin autoilun kustannusseurannankin.
”Ihmiset haluavat tehdä asiat helposti, nopeasti ja mukavasti. Halusimme kehittää kokonaisvaltaisen sovelluksen, jolla voi esimerkiksi sekä tankata että seurata autoilun kustannuksiakin”, sanoo Santander Consumer Financen toimitusjohtaja Peter Sjöberg.
Sovellus sisältää useampia toimintoja, eikä edellytä Santanderin asiakkuutta. Autoilija voi tehdä sovellukseen muistiinpanoja oman autonsa tankkauksista ja huolloista, tallentaa sijainteja sekä jakaa tietoja samaa autoa käyttäville muille perheenjäsenille. Sovelluksen välityksellä voi esimerkiksi kertoa, minne auto on pysäköity.
Mikäli käyttäjällä on Santanderin All in One -sopimus autolleen, voi sopimuksen etenemistä seurata sovelluksen kautta.
Kustannusseurannan lisäksi All in One -sovellus sisältää myös mobiilitankkauspalvelun. Palvelu toimii Nesteen huoltoasemilla, jotka tukevat mobiilitankkaamista. Mobiilitankkaus käyttää Nesteen luotollista mobiilitankkauskorttia, jolla tehdyt ostot laskutetaan kuukausittain. Tankkaaminen tapahtuu ilman erillistä käteisen tai maksukortin pyörittelyä, ja tankkaustiedot tallentuvat sovellukseen.
Santanderin All in One -sovelluksen voi ladata maksutta App Storesta ja Google Playstä. Lisätietoja löytyy Santanderin sivuilta app.allinone.fi.