Espanjan suurseura FC Barcelona ja musiikkipalvelu Spotify ovat solmineet monivuotisen yhteistyösopimuksen.
Uuden sopimuksen myötä Spotifyn logo koristaa jatkossa espanjalaisseuran sekä mies- että naisjoukkueen pelipaitoja ainakin neljän seuraavan kauden ajan.
Spotifysta tulee myös Barcelonan legendaarisen kotistadionin nimisponsori. Camp Nou -nimeä kantanut pyhättö toimii jatkossa nimellä Spotify Camp Nou. Stadionin nimen on tarkoitus muuttua virallisesti heinäkuussa.
– Tämä yhteistyö antaa meidän jatkaa seuran tuomista lähemmäksi faneja ja saada heidät tuntemaan itsensä entistä enemmän osaksi Barca-perhettä uniikkien kokemusten kautta, Barcelonan puheenjohtaja Joan Laporta toteaa seuran tiedotteessa.
Yhteistyösopimuksen myötä Spotify ja Barcelona pyrkivät myös yhdistämään musiikki- ja jalkapallomaailmaa.