Tällainen on Sanna Marinin listoilleen napannut manageritoimisto

Sanna Marin kirjoitti sopimuksen Range Media Partners -manageritoimiston kanssa. 

Variety ja Deadline -uutissivustot kertoivat keskiviikkona 27. syyskuuta, että entinen pääministeri Sanna Marin on tehnyt sopimuksen yhdysvaltalaisen Range Media Partners -manageritoimiston kanssa.

Marinin listoilleen napanneen Range Media Partnersin on yhdysvaltalaismedioiden mukaan määrä auttaa entistä pääministeriä kartoittamaan työmahdollisuuksia median ja viihteen aloilla, kuten televisiossa, elokuvissa, audiossa ja brändikumppanuuksissa.

Los Angelesissa toimiva Range Media Partners kertoo verkkosivuillaan tarjoavansa edustus- ja managerointipalveluja muun muassa esiintyville ja äänittäville taiteilijoille, ohjaajille, käsikirjoittajille, ammattiurheilijoille ja muille viihdeteollisuuden toimijoille. Range Media Partners auttaa asiakkaitaan esimerkiksi saamaan TV- ja elokuvarooleja tai kehittämään liiketoimintaansa.

Range Media Partnersin asiakkaina on lukuisia Hollywood-tähtiä, kuten Emilia Clarke, Bradley Cooper, Johnny Depp ja Tom Hardy.

Entertainment One -viihdeyrityksen entinen strategiajohtaja ja CAA-toimiston pitkäaikainen TV-agentti Peter Micelli kollegoineen perusti Range Media Partnersin Steve Cohenin Point72-pääomasijoitusyhtiön taloudellisella tuella vuonna 2020, kertoo Variety. Micelli toimii Range Media Partnersin toimitusjohtajana.

Hiljattain uutisoitiin Marinin uudesta työstä Tony Blair -instituutin strategisena neuvonantajana, jonka takia hän irtisanoutui kansanedustajan työstä. Marinin pääasiallinen tehtävä säätiössä on eri maiden hallitusten ja johtajien neuvomista niissä politiikkakysymyksissä, jotka ovat hänelle tuttuja.

Tony Blair Institute for Global Change on kansainvälinen voittoa tavoittelematon organisaatio, joka neuvoo hallituksia ja poliittisia johtajia strategisissa politiikkalinjauksissa ja politiikan toimeenpanossa.

Lue myös:

    Uusimmat