Tekniikka-alan media Teknavi ja Suomen Messut ovat tehneet sisältöyhteistyösopimuksen DigiExpon Tulevaisuus On Täällä -osiosta. DigiExpo järjestetään marraskuussa 2016 Helsingin Messukeskuksessa.
Teknavi-yhteistyön myötä DigiExpossa katseet käännetään entistä vahvemmin tulevaisuuteen.
– Tulevaisuus On Täällä -osion sisältö pursuaa kiinnostavaa teknologiaa. Miten äly ja digitaalisuus koskettavat entistä enemmän sinunkin elämää? Minkälaisia ovat seuraavan sukupolven kulkuneuvot? Minkälaista älyä tulee koteihin? Miten digitaalisuus puskee myös vaatteisiin ja hyvinvointialalle? Muun muassa näihin kysymyksiin tarjoillaan vastauksia, Teknavin toimitusjohtaja Sami Kalsi kommentoi.
– Paikan päällä pääsee ihan oikeasti kokeilemaan ja räpläämään alan kuumimpia uutuuksia. Kattaus on siis kunnossa, Kalsi jatkaa.
DigiExpon kanssa samaan aikaan Messukeskuksessa järjestetään GameXpo-, SkiExpo-, BoardExpo- ja Lätkä&Säbä-tapahtumat.
Messujen yhteistyökumppani Teknavi on puolestaan Suomen merkittävimpiä tekniikka-alan medioita. Parhaillaan MTV3-kanavalla pyörii Teknavin tv-ohjelman 11. tuotantokausi. Teknavin jaksokohtainen katsojakeskiarvo on yli 200 000. Teknavi panostaa vahvasti myös verkkoon, jossa Teknavin sisällöt tavoittavat viikkotasolla yli 400 000 eri viikkokävijää.
Teknavi tuottaa sisältöjä MTV:n verkkoon, minkä lisäksi sisältöyhteistyötä tehdään muun muassa Fokus Median (Auto Bild, V8-Magazine, GTi-Magazine, Hifimaailma ja Pelit), Mobiili.fi-sivuston sekä saksalaisen Auto Zeitungin kanssa.
– Teknavi laajentaa DigiExpon kautta tapahtumiin. Meidän verkko- ja tv-osaaminen jalkautetaan nyt ihmisten pariin. Me pidämme huolen, että tapahtumasta tulee erinomainen, Sami Kalsi sanoo.