90-luvun hittisarjasta tuttu Tino Singh pyörittää nykyään menestyvää lastenruokamerkkiä.
Yrittäjä Tino Singh tuli tutuksi suurelle yleisölle 90-luvun Passi- ja hammasharja -ohjelmasta.
Tv-uran yrittäjyyteen vaihtanut Tino Singh.
Nykyään mies pyörittää yhdessä Sami Kuusiston kanssa TwoDads-nimistä merkkiä, joka myy lapsille tarkoitettuja pillimehuja, smoothieita ja aamiaismuroja.
– Tämä on se mihin energiani ovat menneet viimeisen kolmen vuoden ajan. Mihinkäs koira karvoistaan pääsisi, Singh kertoo.
Perheenisät ja yrittäjät Sami Kuusisto, Peter Vesterbacka ja Tino Singh tekevät yhteistyötä.
Miehellä ei ole aikomusta palata suuremmin tv-alalle.
– Viihdytän nykyään lastani, Singh kertoo.
Hän toivoo menestyvänsä lastenruokamerkin kanssa myös kansainvälisesti ja firman menestystä tulikin vauhdittamaan Angry Birdsin alkuunpanija yrittäjä Peter Vesterbacka.