90-luvun hittisarjasta tuttu Tino Singh pyörittää nykyään menestyvää lastenruokamerkkiä.
Yrittäjä Tino Singh tuli tutuksi suurelle yleisölle 90-luvun Passi- ja hammasharja -ohjelmasta.
Nykyään mies pyörittää yhdessä Sami Kuusiston kanssa TwoDads-nimistä merkkiä, joka myy lapsille tarkoitettuja pillimehuja, smoothieita ja aamiaismuroja.
– Tämä on se mihin energiani ovat menneet viimeisen kolmen vuoden ajan. Mihinkäs koira karvoistaan pääsisi, Singh kertoo.
Miehellä ei ole aikomusta palata suuremmin tv-alalle.
– Viihdytän nykyään lastani, Singh kertoo.
Hän toivoo menestyvänsä lastenruokamerkin kanssa myös kansainvälisesti ja firman menestystä tulikin vauhdittamaan Angry Birdsin alkuunpanija yrittäjä Peter Vesterbacka.