Jättipanostus tuotti suomalaiselle Supercell-pelifirmalle valtavasti näkyvyyttä.
Supercell mainosti Clash of Clans -peliään helmikuussa Super Bowlin eli amerikkalaisen jalkapallon NFL-sarjan loppuottelun lähetyksessä, josta mainosaikaa lohkeaa vain valtavilla rahasummilla. 30 sekunnin pätkä maksaa peräti 4,5 miljoonaa dollaria eli noin 4,1 miljoonaa euroa.
Suomalaisfirman panostus kannatti. Hollywood-näyttelijä Liam Neesonin tähdittämää minuutin mittaista Clash of Clans -mainosta on katsottu YouTubessa jo 83 miljoonaa kertaa.
Mainos sijoittui toiseksi YouTuben vuoden puhutuimpien videoiden listalla, joka on koottu näyttökertojen, tykkäysten, jakojen ja sen inspiroimien videolatausten määrän perusteella. Listalta on karsittu musiikkivideot.
Kärkipaikan vei neljävuotias tanssi-ihme Heaven King. Katso YouTuben listan kärkikymmenikkö täältä (top trending videos of 2015)!
Yllä upotettuna SuperCellin toimitusjohtajan Ilkka Paanasen tammikuinen tviitti Clash of Clans -mainokseen ujutetusta pienestä Suomen lipusta.