Zlatan Ibrahimovicin perustama vaatemerkki on tuonut yli 20 miljoonan euron tappiot. Projektin tavoite oli haastaa suuret urheiluvaatebrändit.
LUE MYÖS: Ajax rynnisti lähellä lohkopaikkaa, Unkarissa heilui punainen – katso Mestarien liigan herkkuhetket!
Vuonna 2016 Manchester Unitedissa pelatessaan Ibrahimovic päätti investoida vaatemerkkiin nimeltä A-Z (Amateur to Zlatan). Dagens Industri kertoo ruotsalaisyrityksen tehneen kahdessa vuodessa yli 20 miljoonan euron tappiot.
Ibrahimovicin tarkoitus oli haastaa suuret uheiluvaatebrändit, mutta toisin kävi.
– Vuosi 2017 on tuonut kasvua, mutta eurooppalainen vaatebisnes on kallistunut, selittää taustayhtiö Varner Group.
LUE MYÖS: BBC huomioi suomalaisfanin epäonnisen reissun – "Katastrofin määritelmä"