Zlatan Ibrahimovicin virhe maksoi yli 20 miljoonaa euroa

0:36img
Julkaistu 23.08.2018 09:00
Toimittajan kuva

Aleksis Ärje

aleksis.arje@mtv.fi

Zlatan Ibrahimovicin perustama vaatemerkki on tuonut yli 20 miljoonan euron tappiot. Projektin tavoite oli haastaa suuret urheiluvaatebrändit.

LUE MYÖS: Ajax rynnisti lähellä lohkopaikkaa, Unkarissa heilui punainen – katso Mestarien liigan herkkuhetket!

Vuonna 2016 Manchester Unitedissa pelatessaan Ibrahimovic päätti investoida vaatemerkkiin nimeltä A-Z (Amateur to Zlatan). Dagens Industri kertoo ruotsalaisyrityksen tehneen kahdessa vuodessa yli 20 miljoonan euron tappiot.

Ibrahimovicin tarkoitus oli haastaa suuret uheiluvaatebrändit, mutta toisin kävi.


– Vuosi 2017 on tuonut kasvua, mutta eurooppalainen vaatebisnes on kallistunut, selittää taustayhtiö Varner Group. 

LUE MYÖS: BBC huomioi suomalaisfanin epäonnisen reissun – "Katastrofin määritelmä"

Tuoreimmat aiheesta

Jalkapallo