Moderni teknologia mahdollistaa ruoan tilaamisen kotisohvalle entistä helpommin. Toisaalta mahdollisuus virheisiin myös kasvaa, kun tilauksen hoitaa sähköisesti tavanomaisen ravintolatilauksen sijaan.
Amerikkalaisäiti Jimmi Stead päätti antaa modernille teknologialle mahdollisuuden ja tilasi pizzan Domino’s -ketjusta uuden älypuhelinsovelluksen kautta. Pizzatilaus ei kuitenkaan mennyt niin kuin Strömsössä: lopputuloksena äidille saapui pizza, joka oli hieman ”alaston”:
Jos kuva ei näy, katso se täältä.
Pizzaa tilanneen naisen poika, BJ Stead latasi Twitteriin kuvan äitinsä tilauksesta. Kuvasta käy ilmi, että äiti oli unohtanut klikata pizzaansa juuston ja kastikkeen, minkä vuoksi pizzeria oli lähettänyt hänelle ainoastaan pizzapohjan pepperonilla.
Kukaan Domino’sista ei ottanut asiakseen tarkastaa tilausta sen kummemmin, vaan he lähettivät äidille pizzan niin kuin se oli sovelluksessa tilattu.
Twitterissä syntyi kiivas keskustelu siitä, oli moka äidin vai Domino’s -pizzerian syy. Domino’s yritti paikata tilannetta jakamalla linkin, jota kautta saa helposti tilattua pizzaa.
Loppujen lopuksi pisimmän korren taisi kuitenkin vetää pizzaketju DiGiorno, joka lähetti tilausmokan tehneelle äidille koko vuoden pizzat lahjakorttien muodossa:
Jos kuva ei näy, katso se täältä.
Lähde: Foodbeast