Heinz ei ole enää ketchup vaan edchup! Ainakaan yhden erikoiserän verran.
Ed Sheeran on jo pitkään ollut avoimesti Heinz-ketsupin fani. Maailmankuululla laulajalla on jopa firman logo tatuoituna käteensä. Nyt ketsuppifirma on keksinyt hyödyntää Sheeranin superfanituksen ja lanseerasi erikoiserän ketsuppia laulajan kunniaksi.
Heinzin uusi ketsuppi leikittelee Sheeranin nimellä: se ei ole ketchup vaan edchup! Lisäksi pulloa koristaa tomaatin kuva, joka on saanut inspiraationsa Sheeranin kasvoista.
Sheeran hehkuttaa yhteistyötään lempiketsuppifirmansa kanssa Instagramissa:
Jos kuva ei näy, katso se täältä.
– Tämä on oikeasti totta ja pian saatte näitä käsiinne, Sheeran kirjoittaa ilmeisen innostuneena.
Heinz-brändi täyttää tänä vuonna jo 150 vuotta ja tempaus on osa juhlavuoden kampanjoita. Ed Sheeranin -nimikkoketsuppi tulee myyntiin kuun lopussa Ison-Britannian supermarketeissa. Ensimmäiset 150 pulloa myydään Sheeranin kolmessa lempiravintolassaan hänen kotipitäjässään, Suffolkin Framlinghamissa.
Aiemmin Sheeranin ketsuppifanitus on muun muassa poikinut ketsuppijäätelön Irlannissa.
Lähde: Mirror
Katso videolta, miten ketsuppikuppeja käytetään oikein:
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.