Sosiaalisessa mediassa käydään paraikaa vilkasta keskustelua siitä, mitä kauppaketjun lanseeraama suklaapupu oikein yrittää viestittää. Monen mielestä tämä herkku ei todellakaan ole lasten silmille.
Kauppaketju Mark and Spencer on tuonut lähestyvän pääsiäisen kunniaksi valikoimiinsa käsintehdyn, kuivatuilla vadelmilla koristellun suklaafiguurin. Vaikka kyseessä on varsin perinteinen suklaapupu, se on herättänyt asiakkaissa hämmentyneitä reaktioita.
Vaikka pakkauksen mukaan pääsiäisherkku esittää todellisuudessa joogaavaa pupua, mielenkiintoinen asento on saanut asiakkaiden mielikuvitukset laukkamaan. Kuvan suklaapupusta Twitteriin jakaneen Christianin mielestä pupun asento on varsin "vihjaileva"
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
"Jokainen tarvitsee joogaavan pupun elämäänsä"
Miehen jakama kuva on herättänyt runsaasti huumorinsävyistä keskustelua, ja myös muut kauppaketjun asiakkaat ovat ryhtyneet jakamaan sosiaalisessa mediassa omia kuviaan tämän vuoden hittiherkusta.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Keskustelu pupun asennosta ei ole jäänyt ainoastaan asiakkaiden väliseksi vitsailuksi, sillä myös kauppaketju on ottanut osaa keskusteluun tyrmäämällä ihmisten kommentit siitä, että suklaaherkku olisi millään tapaa vihjaileva.
– Kaksimielistä? Se on ainoastaan pupu ”alaspäin katsova koira” -jooga-asennossa, Mark and Spencerin twiitissä todetaan.
– Uskon, että sinun tulisi hemmotella itseäsi – jokainen tarvitsee joogaavan pupun elämäänsä, kauppaketju lisää.