Aktia-pankin verkkopalvelujen käyttökatko päättyi maanantaina aamupäivällä.
Huoltotyöt saatiin päätökseen ennakoitua nopeammin, sillä alun perin katkon piti jatkua tiistaiaamuun asti. Katko alkoi torstaina iltakahdeksalta.
– Katkon aikana toteutetut huolto- ja ylläpitotyöt saatiin valmiiksi ennakoitua aikaisemmin, mistä kiitos kuuluu osaavalle ja sitoutuneelle henkilöstöllemme sekä kumppaneillemme. Pahoittelemme vielä kerran haittaa, jonka katko aiheutti asiakkaillemme. Kiitos, että suhtauduitte katkoon kärsivällisesti ja ymmärtäväisesti, sanoi Aktian tietohallintojohtaja Oskari Kurki tiedotteessa.
Huoltokatko liittyi Aktian digitaalisten palvelujen ylläpitoon ja kehittämiseen.
Katkon päättymisestä on viestitetty pankin verkkosivuilla ja Facebook-sivulla.