Eläinsuojeluliitto Animalia käynnisti Turkistarhaton Suomi 2025 -mainoskampanjan, jota tähdittää Suomen huippumalli haussa -ohjelman voittaja Nanna Grundfeldt.
Nanna ei ole kuitenkaan ainoa julkkis, joka ottaa osaa kampanjaan. Sata tunnettua suomalaista on mukana Animalian vaatimuksessa lakkauttaa turkistarhaus Suomessa vuoteen 2025 mennessä. Mukana on muun muassa ministereitä, elokuvaohjaajia, muusikkoja ja yrittäjiä.
Valokuvaaja Jere Hietala on ottanut kampanjan kuvat, joissa esiintyy Nannan lisäksi kaksi ihastuttavaa koiraa Luna ja Kolja. Koirat ovat osa kampanjaa, sillä mainoksissa kysytään "Mikä erottaa naalin puudelista?" Kampanja kehottaa otttamaan mallia Nannasta, joka ei tee eroa erilaisten koiraeläinten välillä: kettu kärsii siinä missä koirakin.
Turkistarhaton Suomi 2025 -kampanja jalkautuu Helsinkiin Lasipalatsin lähettyville lauantaina 8.toukokuuta sekä seuraavana maanantaina ja tiistaina 10.-11.toukokuuta. Teltalla on tarjolla kahvia sekä silmänruokaa Nannan kampanjajulisteiden muodossa.
Katso alta Jere Hietalan ottamat kuvat Nannasta.
Juttuun upotettavan kuvagallerian hallinta-artikkelin id
(MTV3)