Vogue-lehti mainosti retrolookin paluuta 50 vuotta sitten tapahtuneilla murhilla.
Vogue joutui myrskyn silmään erikoisen kuvatekstinsä vuoksi. Muotilehti mainosti retromeikkilookia 50 vuoden takaisilla murhilla, kertoo Yahoo.
"Tänä kesänä tulee kuluneeksi 50 vuotta Mansonin perheen murhista..."
Lehti kirjoitti Instagram-otoksen kuvatekstissä Sharon Tatesta, joka joutui Mansonin perheen murhan uhriksi vuonna 1969. Kuvassa esiintyi laulaja-lauluntekijä Jorja Smith.
– Tänä kesänä tulee kuluneeksi 50 vuotta Mansonin perheen murhista ja Sharon Taten traagisesta kuolemasta, lehti kirjoitti kuvansa oheen ja totesi, ettei 1960-luvun uusi tuleminen "yllätä ketään".
– Napauta linkkiä profiilissamme ja näe, miten viisi it-tyttöä on modernisoinut vintage-lookin.
Julkaisussa mainittu linkki vei artikkeliin, jossa näyttelijät esittelevät Sharon Taten meikki- ja hiustyyliä. Siinä puhuttiin myös ohjaaja Quentin Tarantinon Once Upon A Time in Hollywood -elokuvasta, joka sijoittuu vuoteen 1969.
"Varoitus, tämä kuvateksti pudottaa leukasi lattiaan". Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.
"Vau, joku kesäharjoittelija saa pian potkut"
Vähemmän yllättäen kuvateksti ei saanut suitsutusta yleisöltä, joka koki meikkilookin myymisen maailmaa järkyttäneellä murhalla vääräksi tavaksi markkinoida muotia.
– Murhaa... Ja maskaraa, nimimerkki Ali Slate heittää Twitterissä.
– Vau, joku kesäharjoittelija saa pian potkut, nimimerkki Mistress Matisse totesi .
– Minä oikein menin katsomaan, onko tämä oikea, ja hitto, on se, Seb Patrivk kirjoittaa.
"Mietin, miten he aikovat juhlistaa syyskuun 11. päivän iskuja..."
Julkaisu poistettiin myöhemmin. Se ehti kuitenkin levitä ympäri sosiaalista mediaa.
Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.
– Mietin, miten he aikovat juhlistaa syyskuun 11. päivän iskuja, uusilla kulmakarvojennyppimismetodeillako? nimimerkki Karina ihmettelee.
– Olisi ollut niin helppoa tehdä tämä (julkaisu) kuukävelyn vuosipäivästä. Siis se on tässä aivan tarjolla, Amy kirjoittaa.
"Muotimaailma tykkää kuolleista tytöistä"
Osa käyttäjistä kuitenkin huomauttaa, ettei kuoleman käyttäminen muodissa ja muotikuvissa ole mitään uutta.
– Muotimaailma tykkää kuolleista tytöistä hyvin ongelmallisella tavalla, kuten tässä vanhassa, muttei niin vanhassa, Jimmy Choon mainoksessa, Nerd Melon kuvailee tviitissään.
Jimmy Choon mainos. Jos kuva ei näy, katso se täällä.
Jotkut keskustelijat kuvasivat odottavansa "innolla" Voguen anteeksipyyntöä. Instagramissa sitä ei kuitenkaan ole kuulunut.
Lue kaikki lifestyle-aiheiset artikkelit!
Lähteet: Yahoo.com, Foxnews.com