F1-sarjan palkintopallisamppanjat vaihtuvat alkavalle kaudelle.
Kaudesta 2000 lähtien F1-sarjan viralllisena podiumjuomatoimittajana toiminut Pernod Ricard -yhtiö ei ole saanut jatkosopimusta F1-sarjan kaupalliset oikeudet omistavan Formula One Managementin kanssa.
Pernod Ricardin juomiin kuuluu F1-palkintotilaisuuksissa perinteisesti nähty Mumm-shampanjamerkki, jonka pullojen etikettiä koristaa punainen raita.
- Olemme erittäin ylpeitä menneestä 15 vuoden yhteistyöstä, Pernod Ricardin tiedotteessa todettiin.
Varikkotietojen mukaan Mumm on maksanut yhteistyöstä 5 miljoonaa euroa kaudessa. Ensi F1-kaudella kuplajuomat toimittaa toinen ranskalainen shampanjavalmistaja Moët et Chandon.
F1-kausi alkaa maaliskuun puolivälissä Australian GP:llä.