McLaren on onnistunut ensimmäisenä F1-tallina kiinnittämään virvoitusjuomajätti Coca-Colan sponsorikseen. Tiimi on sopinut yhteistyöstä alustavasti loppukaudesta.
MAINOS
F1-kausi suorana C Morella – USA:n GP viikonloppuna
Perjantai: Harjoitukset klo 17.55 ja 21.55.
Lauantai: Harjoitukset klo 20.55, aika-ajo klo 23.55
Sunnuntai: USA:n GP klo 21.00, ennakkotunnelmat klo 19.30!Kaikki F1-kauden ajojaksot suorina C Morella.
Konsernin muiden tuotteiden logoja on kyllä nähty aiemminkin F1-autoissa, mutta itse Coca-Colan brändiä ei.
Kauden 2018 viimeisissä kisoissa logo ilmestyy näyttävästi McLarenin kylkiin, ja samalla esiin tulevat myös samaan yhtiöön kuuluvien Dasani Sparklingin ja SmartWaterin tuotemerkit.
Varsinaista syytä näin huomattavan brändin poissaololle ei ole annettu, mutta F1-sarjan tilastoja tuottava Sean Kelly kertoo asian johtavan huonoihin väleihin entisen kaupallisten oikeuksien haltijan Bernie Ecclestonen kanssa.
– Kuulin viidakkorummun kautta, että heillä (Coca-Colalla) oli massiivinen riita Bernien kanssa, joten se voisi selittää heidän paluunsa ajoituksen, Kelly kommentoi Twitterissä.