Hiphop-konkari Vanilla Ice suomalaiskampanjan tähtenä – tavoitteena hauskempi Suomi

Vanilla Ice 2015
Copyright Rex Features Ltd 2012/All Over Press
Julkaistu 15.10.2015 07:58

MTV VIIHDE

We Love the 90's -festivaaleilla Helsingissä kesällä nähty Vanilla Ice tähdittää Tuhoa Tylsyys -kampanjaa.

Vuoden 1990 Ice Ice Baby -jättihitistä muistettava räppäri Vanilla Ice eli Robert van Winkle, 47, kampanjoi hauskemman Suomen puolesta.

– Hämmästyin kuullessani, että suomalaiset pitävät maataan niin tylsänä. Jopa Floridassa saakka tiedetään, että te olette luontoa kunnioittavaa insinöörikansaa, joka rakentaa edelleen maailman hienoimmat ja suurimmat laivat. Urheilufanaatikkona tunnen toki myös suomalaisten maineen moottoriurheilussa ja jääkiekossa. Niistä on tylsyys kaukana! Sanoisinkin, että iloitkaa siitä, mitä teillä on, Vanilla Ice toteaa tiedotteessa.

Tuhoa Tylsyys on peliyhtiö Casumon kampanja, jossa yhdysvaltalaisräppäri antaa suomalaisille vinkkejä muun muassa rentoutumiseen ja nauramiseen.

Vanilla Ice on hiphop-uransa lisäksi näytellyt elokuvissa ja isännöinyt The Vanilla Ice Project -tosi-tv-sarjaa.

Tuoreimmat aiheesta

Musiikki