Räikkönen ja Vettel paljastivat Ferrarin uuden ulkoasun – tupakkabrändi tekee toisenlaisen tulemisen

7.09468000
Kimi Räikkönen ja Sebastian Vettel esittelivät Ferrarin uuden ulkoasun Suzukassa.xpbimages.com
Julkaistu 04.10.2018 08:42

MTV SPORT

F1-talli Ferrari on esitellyt uuden pääsponsoritunnuksensa yhdessä pitkäaikaisen tukijansa Philip Morris Internationalin kanssa. Kimi Räikkönen ja Sebastian Vettel paljastivat auton ulkoasun Suzukan F1-viikonloppuna.

MAINOS

F1-kausi suorana C Morella – Japanin GP viikonloppuna

Perjantai: Harjoitukset klo 3.55 ja 7.55
Lauantai: Harjoitukset klo 5.55, aika-ajo klo 8.55
Sunnuntai: Japanin GP klo 8.00, ennakkotunnelmat klo 7.00!

Kaikki F1-kauden ajojaksot suorina C Morella.

C Moren sivulle pääset tästä

Philip Morris on toiminut Ferrarin taustalla jo 45 vuoden ajan, mutta 2000-luvun alussa alkanut tupakan vastainen kampanja hävitti brändien tunnukset autoista. Nyt yhtiö palaa esiin mainettaan puhdistavan Mission Winnow -kampanjan myötä.

LUE MYÖS: Edesmenneen F1-kuskin onnettomuudesta neljä vuotta, Charles Leclerciltä koskettava julkaisu – "Me ikävöimme sinua"

Mission Winnow'lla Philip Morris kertoo tähtäävänsä tieteen ja innovaation keinoin savuttomiin tupakkatuotteisiin.

10.9913932eCopyright Rex Features Ltd 2012/All Over Press

10.9913932fCopyright Rex Features Ltd 2012/All Over Press

Ferrarin siteet tupakkayhtiöön eivät ole katkenneet mainonnan kieltäneestä päätöksestä huolimatta. Esimerkiksi nykyinen tallipäällikkö Maurizio Arrivabene siirtyi Ferrarin F1-tiimiin Philip Morrisin palveluksesta.

Tuoreimmat aiheesta

F1