Räikkönen ja Vettel paljastivat Ferrarin uuden ulkoasun – tupakkabrändi tekee toisenlaisen tulemisen

7.09468000
Kimi Räikkönen ja Sebastian Vettel esittelivät Ferrarin uuden ulkoasun Suzukassa.xpbimages.com
Julkaistu 04.10.2018 08:42

MTV SPORT

F1-talli Ferrari on esitellyt uuden pääsponsoritunnuksensa yhdessä pitkäaikaisen tukijansa Philip Morris Internationalin kanssa. Kimi Räikkönen ja Sebastian Vettel paljastivat auton ulkoasun Suzukan F1-viikonloppuna.

MAINOS

F1-kausi suorana C Morella – Japanin GP viikonloppuna

Perjantai: Harjoitukset klo 3.55 ja 7.55
Lauantai: Harjoitukset klo 5.55, aika-ajo klo 8.55
Sunnuntai: Japanin GP klo 8.00, ennakkotunnelmat klo 7.00!

Kaikki F1-kauden ajojaksot suorina C Morella.

C Moren sivulle pääset tästä

Philip Morris on toiminut Ferrarin taustalla jo 45 vuoden ajan, mutta 2000-luvun alussa alkanut tupakan vastainen kampanja hävitti brändien tunnukset autoista. Nyt yhtiö palaa esiin mainettaan puhdistavan Mission Winnow -kampanjan myötä.

LUE MYÖS: Edesmenneen F1-kuskin onnettomuudesta neljä vuotta, Charles Leclerciltä koskettava julkaisu – "Me ikävöimme sinua"

Mission Winnow'lla Philip Morris kertoo tähtäävänsä tieteen ja innovaation keinoin savuttomiin tupakkatuotteisiin.

10.9913932e

10.9913932f

Ferrarin siteet tupakkayhtiöön eivät ole katkenneet mainonnan kieltäneestä päätöksestä huolimatta. Esimerkiksi nykyinen tallipäällikkö Maurizio Arrivabene siirtyi Ferrarin F1-tiimiin Philip Morrisin palveluksesta.

Tuoreimmat aiheesta

F1