F1-talli Ferrari on esitellyt uuden pääsponsoritunnuksensa yhdessä pitkäaikaisen tukijansa Philip Morris Internationalin kanssa. Kimi Räikkönen ja Sebastian Vettel paljastivat auton ulkoasun Suzukan F1-viikonloppuna.
MAINOS
F1-kausi suorana C Morella – Japanin GP viikonloppuna
Perjantai: Harjoitukset klo 3.55 ja 7.55
Lauantai: Harjoitukset klo 5.55, aika-ajo klo 8.55
Sunnuntai: Japanin GP klo 8.00, ennakkotunnelmat klo 7.00!Kaikki F1-kauden ajojaksot suorina C Morella.
Philip Morris on toiminut Ferrarin taustalla jo 45 vuoden ajan, mutta 2000-luvun alussa alkanut tupakan vastainen kampanja hävitti brändien tunnukset autoista. Nyt yhtiö palaa esiin mainettaan puhdistavan Mission Winnow -kampanjan myötä.
Mission Winnow'lla Philip Morris kertoo tähtäävänsä tieteen ja innovaation keinoin savuttomiin tupakkatuotteisiin.
Ferrarin siteet tupakkayhtiöön eivät ole katkenneet mainonnan kieltäneestä päätöksestä huolimatta. Esimerkiksi nykyinen tallipäällikkö Maurizio Arrivabene siirtyi Ferrarin F1-tiimiin Philip Morrisin palveluksesta.