Lentoyhtiö Ryanairilta pisteliäs kuitti valittavalle matkustajalle

Halpalentoyhtiö näpäytti valittavaa matkustajaa sosiaalisessa mediassa.

Eurooppalainen halpalentoyhtiö Ryanair on tunnettu sukkelasta sananvaihdostaan sosiaalisessa mediassa, eikä yhtiö poikennut kaavastaan tälläkään kertaa. Matkustajan valittaessa sosiaalisessa mediassa lentokoneiden portaista, oli Ryanairilla kuittaus valmiina. Tapauksesta uutisoi News.com.au.

"Tuo oma lentokoneesikin..."

Intialainen matkustaja jakoi viestipalvelu X:ssä kuvan koneeseen jonottavista matkustajista ja lentokoneeseen nousevasta kapeasta portaikosta.

– Ryanair, tuon omat portaani ensi kerralla, matkustaja näpäytti ilmeisesti portaiden kapeuteen viitaten.

Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen täältä.

Lentoyhtiö ei jäänyt valituksesta sanattomaksi.

– Tuo oma lentokoneesikin ensi kerralla, yhtiön viralliselta sometililtä näpäytettiin. 

"Hyvin sanottu"

Kuittausta kuvailtiin raa'aksi ja julmaksi, mutta pääasiassa viihdyttäväksi. Tykkäyksiä lentoyhtiön vastaukselle on kertynyt jo yli 250 000.

– Hyvät naiset ja herrat, voittajamme on Ryanair, totesi eräs.

– En ymmärrä, mitä vikaa portaissa oli, ihmetteli toinen.

– Lopputulos: halvalla lennolla on halpa asiakaspalvelukin! Valinta on teidän, totesi eräs lentoyhtiön vastauksesta närkästynyt.

– Hyvin sanottu, Ryanair, hyvin sanottu, puolusti kuitenkin yksi.

Lähde: News.com.au

 

Lue myös:

    Uusimmat