Lentoyhtiö vastasi matkustajan palautteeseen vitsikkäällä tavalla.
Jos maksaisit ylimääräistä saadaksesi takuuvarman ikkunapaikan, kuinka pienen ikkunan kelpuuttaisit?
Ikkunapaikasta maksanut irlantilainen lentomatkustaja havaitsi istumapaikkansa sijaitsevan ilmeisesti hätäuloskäynnin vieressä. Varsinaista ikkunaa ei paikalla ollut.
– Ihan oikeasti @Ryanair, maksoin ikkunapaikasta, nainen, käyttäjänimeltään @MartaVerse, naljaili Twitterissä julkaisten samalla kuvan saamastaan paikasta.
Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen täältä.
Lue myös: Itsekäs vai sosiaalinen? Psykologit kertovat, mitä paikkavalintasi lentokoneessa kertoo luonteestasi
Näin lentoyhtiö vastasi
Sen sijaan, että irlantilainen halpalentoyhtiö olisi pahoitellut ikkunanpaikan puuttumista, se turvautui sanattomaan viestintään.
Ryanair julkaisi naisen kuvan uudelleen, mutta niin, että uloskäynnin pikkuruinen ikkuna oli ympyröity punaisella viitaten siihen, että naisella itse asiassa oli ikkunapaikka. Lentoyhtiön twiitistä on tykätty yli 600 000 kertaa.
Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen täältä.
Huvittuneiden reaktioiden lisäksi moni kommentoija oli tyrmistynyt lentoyhtiön vitsikkäästä vastauksesta. Monen mielestä ikkunapaikasta ylimääräistä maksanut olisi moiseen paikkaan myös oiketettu. Paikastaan valittanutta matkustajaa vastaus kuitenkin nauratti, ja hän huomautti lentoyhtiötä arvosteleville, että alkuperäinen vitsi taisi mennä ohi monelta – ainoastaan Ryanair hoksasi vitsailun. Nainen kehuukin Ryanairin "markkinointineroa".
Kyseessä ei suinkaan ole ainoa tapaus laatuaan. Olemme aiemmin kertoneet Marcos-nimisestä miehestä, joka niin ikään maksoi ikkunapaikasta Ryanairin lennolla vain huomatakseen, ettei sellaista herunut.
Lue myös: Etkö sinäkään halua keskipaikkaa lentokoneessa? Paikassa yksi hyvä puoli, josta et ehkä tiennytkään: "Pitäisi olla vakiintunut sääntö"
Lue uusimmat lifestyle-artikkelit!
Katso myös, millaiseen järskiin ongelmaan eräällä lennolla törmättiin:
1:28