Tänään Lidleissä lanseerattu Heidi Klumin mallisto on muodostanut jo aamusta jonoja Lidl-myymälöiden edustalle. Lidlin mukaan tuotteita riittää vielä myymälöissä, mutta ensimmäisiä vaatteita on alettu jo myymään Tori.fi-sivustolla kaupan hintaa kalliimmalla.
Esmera by Heidi Klum -malliston myynti alkoi tänään Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Sosiaalisen median julkaisujen perusteella ensimmäiset ihmiset Suomessa ovat odottaneet ketjun ovilla jo seitsemältä, ja menoa on verrattu jopa Stockmannin Hullut Päivät -myyntitapahtumaan.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Instagram-käyttäjä ja bloggaaja Heidi Kiiveri kertoo palvelussa julkaisemansa kenkäkuvan yhteydessä, että "kannatti olla sekopää ja kytistellä Lidlin oven takana ennen aamuseitsemää". Hän sanoo julkaisussa saaneensa "ihan täydellisesti istuvat nahkatennarit alle 30 eurolla".
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Instagramissa käyttäjänimellä tainacharming kulkeva kauneusbloggaja harmittelee muistaneensa Lidlin aukioloajat väärin. "Eikö ollu parhaat koot mennyt Heidi Klumin vaatteista, jotain sentään sain..."
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Onnea_on-käyttäjä kertoo Instagram-kuvassaan, että Lidlissä "meno oli kuin miniversio hulluista päivistä". Eveliin4s-käyttäjä kommentoi omassa Instagram-julkaisussaan näin: "Lidlillä naisryntäys tänään, kun Heidi Klum-mallisto ilmestyi, aivan huikee meininki!"
Facebook-ryhmissä kampanjan vaatteiden vastaanottoa on ihmetelty, mutta toiset ovat myös hehkuttaneet edullisia muotituotteita.
Suomen Lidlin kaupallinen johtaja Timo Hansio kertoo, että kuhinaa on tänään todella ollut, mutta tuotteet eivät ole päässeet vielä loppumaan.
– Esmera by Heidi Klum -mallisto on saanut innostuneen vastaanoton ympäri Suomen. Asiakkaat ovat olleet aamusta liikkeellä, ja myymälöissä on ollut kuhinaa heti ovien avauduttua. Kysyntään oli varauduttu, ja tuotteita on riittänyt toistaiseksi hyvin.
Ensimmäisiä malliston vaatteita on alettu myymään jo Tori.fi -palvelussa. Esmera by Heidi Klum -malliston tuotteita myydään jo Lidlin alkuperäisiä hintoja kovempaan hintaan: esimerkiksi mallistoon kuuluvasta 19,99 maksavasta farkkuhaalarista pyydetään 39 euroa.
Hansion kertoo, että kyseessä on kansainvälinen kampanja, ja tuotteet ovat tulleet myyntiin tänään kaikkiin Lidl-myymälöihin Euroopassa ja Yhdysvalloissa.
Heidi Klumin suunnittelemaan mallistoon kuuluu muun muassa kenkiä, nahkatakkeja, farkkuja ja haalareita. Tuotteiden hinnat vaihtelevat pääosin kymmenen ja kolmenkymmen euron välillä.
Lähteinä Lidl, Tori, Instagram, Twitter
***
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.