Luksusmerkin uudessa kampanjassa poseeraa 18-vuotias Ellie, jolla on Downin oireyhtymä – kuvasta Guccin tilin suosituin!

Nuori malli, jolla on Downin oireyhtymä, tähdittää Gucci Beautyn uutta kampanjaa. Kampanja julkaistiin Italian Voguessa kesäkuun alussa. Aiheesta uutisoi muun muassa The Independent.

Ison-Britannian Ilfordissa asuva malli, 18-vuotias Ellie Goldstein, pääsi poseeraamaan Gucci Beautyn uudessa kampanjassa.

Ellie valittiin yhdeksi kampanjan malleista sosiaalisen median kautta. Gucci ja Italian Vogue metsästivät Instagramissa kykyjä #theguccibeautyglitch-kampanjaan. Malliksi pyrkivät julkaisivat kuviaan sosiaalisessa mediassa, jonka jälkeen merkki valitsi kampanjaan haluamansa henkilöt.

Kykyjenmetsästysprojekti toteutettiin yhteistyössä Photo Vogue Festivalin kanssa. Ellietä edustaa mallitoimisto Zebedee Management, jonka missiona on “lisätä sellaisten ihmisten edustavuutta, jotka on tähän asti jätetty mediassa huomiotta”. Elliellä on Downin syndrooma.

Myös kampanjan valokuvaaja David PD Hyde bongattiin sosiaalisen median kautta. Ellie toimi mallina Guccin L’Obscur-ripsivärille.

Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Ellien kuva päihitti suosiollaan kaikki muut merkin Instagram-julkaisut

Ellien lisäksi kampanjassa esiintyy neljä muuta mallia: Jahmal Baptiste, Enam, Kadro Vahersalu sekä Ruoyi Yi. Mallit valittiin yli 6000 Instagram-kuvan joukosta.

Gucci jakoi kuvan Elliestä Instagram-tilillään kesäkuussa. Kuva on tähän mennessä kerännyt yli 834 000 tykkäystä nousten tilin suosituimmaksi julkaisuksi. Se on saanut osakseen myös runsaasti ylistäviä kommentteja.

– Kaunis Ellie!!! kirjoittaa eräs henkilö.

– Saatte kunnioitukseni tästä hyvästä, kommentoi toinen.

Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Kuva on julkaistu myös Gucci Beautyn tilillä, jonka kommenteissa Ellie itse kiittelee merkkiä mahtavasta tilaisuudesta.

– Rakastan tätä. Kiitos upeasta mahdollisuudesta ja satumaisesta kuvauspäivästä, nainen kirjoittaa.

Lue myös:

    Uusimmat