Mies huomasi uudessa Lanborghinissaan nolon kirjoitusvirheen – saa tosin katua ankarasti, että meni mainitsemaan siitä myyjälle

Ei ole harvinaista, että uusissa autoissa on aluksi joitain lastentauteja. Useita satoja tuhansia euroja autostaan maksaneella saattaa kuitenkin olla varsin matala kynnys ongelmista ilmoittamiseen. 

Uuden Lamborghini Urus -supermaasturin ostanut kanadalaismies kertoo, että hänen satojen tuhansien arvoisen autonsa multimediajärjestelmässä komeili teksti Lanborghini. Eli Lamborghini, mutta n-kirjaimella kirjoitettuna.

Hän ei kuitenkaan aavistanut, mitä olisi edessä, kun hän ilmoittaisi asiasta auton myyneelle liikkeelle.

Miestä pyydettiin tuomaan auto huoltoon. Hän luonnollisesti oletti, että tietoviihdejärjestelmä päivitettäisiin uuteen versioon, jossa hauska, mutta ymmärrettävästi hieman höhlä kirjoitusvirhe olisi korjattu.

Haettuaan auton pian takaisin valtuutetusta Lamborghini-huollosta, kohtasi Urus-mies liudan muita ongelmia. Takaluukku ei enää avautunut jalkaa takapuskurin alla heilauttamalla. Matkustamon valot eivät enää toimineet. Applen CarPlay-järjestelmä ei enää pelittänyt langattomasti. Siri-ääniavustin alkoi temppuilla. Ohjauspyörän lämmityksen päälle kytkevä ikoni muuttui viilennystä ilmaisevaksi kuvakkeeksi. Yhtäkään näistä ongelmista ei miehen mukaan ollut ennen huoltokeikkaa.

Ja entäs se kirjoitusvirhe? Ei tietenkään korjaantunut.

Jotain Lamborghinin palvelualttiudesta kertoo kuitenkin se, että yhtiö lupasi miehelle uuden auton. Yllättäen mies ei kuitenkaan tarttunut tarjoukseen, vaan aikoo odottaa, että valmistaja korjaa softaongelmat. Tässä voi "Lanborghinin" mukaan mennä parikin kuukautta.

Lähde: CarBuzz

Lue myös:

    Uusimmat