George Russellin kokemat tekniset ongelmat Itävallan Steiermarkin F1-osakilpailussa johtivat siihen, että Williams-talli joutui lisäämään paineilmaa autoon kesken kilpailun.
Russell sai loistavan alun kilpailuun noustuaan 10. lähtöruudusta jo kisan kahdeksanneksi. Ilman pisteitä edelleen oleva Williams jäi kuitenkin jälleen nuolemaan näppejään, kun nuori brittikuski joutui keskeyttämään pahojen teknisten vaikeuksien takia.
LUE MYÖS: Mercedekseltä sokki-ilmoitus – joko Red Bull otti ratkaisevan niskalenkin MM-taistelussa?
Williams yritti antaa varikolla autolleen "tekohengitystä" lisäämällä ilmanpainetta kyljestä sisään. Tv-kuvissa näkynyt tilanne oli varsin epätavallinen. Williams ei tarkentanut, mistä voimayksikön pneumaattisessa ongelmassa oli tarkalleen kyse.
C Moren asiantuntija Ossi Oikarinen selvittää videolla, mihin paineilmaa käytetään F1-moottorissa ja mistä Williamsin ongelmassa todennäköisesti oli kyse.