MobilePay-maksut veloittuivat asiakkailta kahteen kertaan – yhtiö pahoittelee

Mobilepay
All Over Press
Julkaistu 17.02.2021 18:27
Toimittajan kuva

Maria Nykänen

maria.nykanen@mtv.fi

Mobiilimaksupalvelu MobilePay kertoo Twitterissä, että osa 15. helmikuuta tehdyistä maksuista on veloittunut asiakkailta kahteen kertaan.

MobilePay kertoo keskiviikkona aamulla julkaistussa tviitissään, että maksunvälittäjän päässä ollut häiriö on saatu korjattua.

MobilePayn mukaan asiakkaiden ei tarvitse tehdä mitään ja maksut palautuvat automaattisesti tileille viimeistään 18.2.

Yritys pahoittelee tilannetta tviitissään.

Lue myös: Mobiilimaksujärjestelmien tiukka kisa: Siirto ohitti MobilePayn Suomessa – 200 miljoonaa euroa siirretty tammi-syyskuussa

Tuoreimmat aiheesta

Raha