Katsojat viettivät paljon aikaa MTV:n kanavilla syyskuussa. Yhtiön tv-kanavat (MTV, Sub, AVA) että maksuton suoratoistopalvelu (mtv.fi, mtv-sovellus) tavoittivat viikoittain 4, 14 miljoonaa suomalaista, kerrotaan MTV Oy:n tiedotteessa.
MTV:n tv-kanavien syyskuun katseluosuus oli korkein sitten syyskuun 2014. Yhtiön osuus 15–64-vuotiaista katsojista kello 18-24 välisenä aikana oli jopa 47, 2 prosenttia.
Luku on Suomen kaupallisten tv-yhtiöiden korkein. Toiseksi suurin kaupallinen tv-yhtiö oli Nelonen Media 32 prosentin osuudella.
Myös mtv.fi -palvelun käyttö kasvoi selkeästi verrattuna viime syksyyn. Palvelu tavoitti 750 000 katsojaa viikossa, ja sen parissa käytetty aika kasvoi 40 prosenttia.
Tanssii Tähtien Kanssa (TTK)- ja Masked Singer Suomi -ohjelmien kokonaiskeskikatsojamäärä oli kummallakin parhaimmillaan yli miljoonan. Muista viihdeohjelmista Maajussille morsian, Yökylässä Maria Veitola ja Ensitreffit alttarilla keräsivät keskimäärin noin 729 000-847 000 katsojaa.
MTV Uutiset tavoitti videomuotoisella sisällöllään lähes 2,9 miljoonaa suomalaista viikoittain syyskuussa.
Uutista korjattu 8.10.2021 kello 8.20: korjattu MTV:n tv-kanavien tavoittavuus katseluosuudeksi ja tv-ohjelmien katsojamäärät kokonaiskeskikatsojamääriksi. Korjattu myös mtv-palvelun kirjoitusmuotoa.