Amerikkalaisnainen haluaa kaikkien kuulevan hänen uskomattomasta asiakaspalveluelämyksestään.
Kelly Blue Kinkel tilasi takin Zulily-nettiputiikin kautta, mutta takin saapuessa hän huomasi, ettei se ollutkaan sopiva hänen koiratalouteensa. Kinkel kokikin elämänsä yllätyksen soittaessaan asiakaspalveluun palautuksesta sopiakseen.
Kinkel toivoo yrityksen saavan ansaitsemaansa positiivista huomiota hänen Facebook-päivityksensä välityksellä.
Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.
"Toivon aidosti, että tämä päivitys leviää, sillä yksi parhaimmista asiakapalvelukokemuksistani päättyi juuri. Tilasin talvitakin Zulilylta muutama viikko sitten. Kun sain tilaukseni, näin pakkauksen läpi, että takin materiaali ei toimisi hyvin niiden kahden koirarodun kanssa, jotka minulla on. Karkea koirankarva ja tietyt materiaalit eivät sovi keskenään. Soitin asiakaspalveluun, ja kysyin, kuinka voisin palauttaa avaamattoman paketin. Puhuin mukavan nuoren Patrick-nimisen miehen kanssa, ja hän kertoi palauttavansa rahani välittömästi. Kysyin uudelleen, kuinka voisin palauttaa takin, ja hän sanoi: "Ole kiltti, äläkä lähetä sitä takaisin. Jos tunnet jonkun, joka tarvitsee talvitakkia tai haluaisit lahjoittaa sen hyväntekeväisyyteen, se tekisi meidät todella iloisiksi." Luulin aidosti, että hän vitsaili. Kesti hetken tajuta, että hän oli täysin tosissaan, ja sitten tulivat kyyneleet. En tiedä muita yrityksiä, jotka tekisivät näin, tiedättekö te? Ajattelin, että Zulily oli aika mahtava jo aiemmin, mutta tämänpäiväisen jälkeen olen asiakas loppuelämäni. Maailma tarvitsee lisää tuollaista rakkautta. Rehellistä yrittämistä. Rehellistä etiikkaa. Kuinka piristävää!"
Kinkelin päivitys saikin ansaitsemansa huomion, sillä tykkäyksiä sille on ropissut jo yli 105 000 ja sitä on jaettu liki 50 000 kertaa.
Lähde: Someecards
Näin lemmikinkarvoista pääsee eroon – katso vinkki videolta:
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.