Teslan "vanha" Model S -malli on saanut päivitystä sekä ulkonäköönsä että sisätiloihinsa. Tekniikassakin on tapahtunut edistystä. Ulkonäkömuutosten ansiosta Tesla on helppo erottaa liikenteessä.
Mitä uutta Model S:ssä?
Etumaski on nyt umpinainen
Sivuhelma korin värinen (aiemmin musta)
Ajovalot toimivat nyt LED-tekniikalla
Vakiolaturin teho päivittyi 40-->48 ampeeria
Takadiffuusori on muotoiltu uudelleen
Keskikonsoliin säilytystilaa
Sisätilassa kaksi uutta saarnipuu-vaihtoehtoa
Vakiovanne uusiutui
HEPA-ilmansuodatus – "100 krt kilpailijoita tehokkaampi"
MTV Autot -toimitus sai kutsun Vantaan Kaivokselan Tesla-liikkeeseen tutustumaan Model S:n saamiin päivityksiin.
Merkittävin mullistus Model S:ssä on keulassa, sillä perinteisen etusäleikön näköinen musta osuus on korvattu korin värisellä umpinaisella osalla.
Ajovalot ovat nyt toteutettu kokonaan LED-tekniikalla, kun aiemmin toteutus oli Xenon- ja LED-yhdistelmä.
Kuvaslider
Kyljen helmalista on päivitetty korin väriseksi ja auton perän "diffuusori" on saanut uuden ulkomuodon. Myös vakiovanteet ovat uutta mallia, kuten videolta voi todeta.
Sisällä merkittävin päivitys on keskikonsolissa, jossa sijaitsee nyt säilytystilaa esimerkiksi juoma-astioille. Aiemmin Model S:n keskikonsolissa ei ollut käytännössä muuta kuin pieni säilytyskaukalo lattianrajassa.
Model S sai Model X:stä tutun HEPA-suodatuksen, jonka avulla auton sisäilmasta poistuu 99,97 prosenttia hiukkas- ja pakokaasusaasteista. Uusi ilmastointijärjestelmä pystyy poistamaan ilmasta myös kaikki allergeenit ja muut epäpuhtaudet.