Pilkkaako Pelicans vastustajan tähtipelaajaa? Näin toimitusjohtaja selittää erikoista vetoa

Pelicans on lanseerannut illan SM-liigaottelun alla erikoisen kampanjan, jonka on epäilty olevan piikki vierasjoukkue TPS:lle ja tarkemmin sanottuna monessa liemessä mukana olleelle Markus Nurmelle. Lahtelaisseuran toimitusjohtajan mukaan märkäpukukampanja ei kuitenkaan liity illan vastustajaan.

Pelicans mainostaa sosiaalisen median kanavissaan keskiviikkoillan TPS-ottelua hämmentävällä kampanjalla. Lahtelaisseura tarjoaa märkäpuvussa, snorkkeleissa ja räpylöissä otteluun saapuville katsojille ilmaisen sisäänpääsyn.

Somekampanjan kuvituksissa TPS:n logo komeilee niin räpylöissä kuin sukellusveneen kyljessä.

Esille nostetun teorian mukaan sukellusteemalla piikitellään TPS:n tähtipelaajaa Markus Nurmea, jota on aika ajoin syytetty jäähyjen kalastelusta SM-liigassa.

Pelicansin toimitusjohtaja Lauri Pöyhönen, miten tähän otteluun on valikoitunut tällainen sukelluspukuteema?

– Se oli nyt tällainen teema, mikä valikoitui. Seuraavassa pelissä voi olla ihan joku muukin teema.

Liittyykö illan vastustaja TPS jotenkin tähän sukelluspukuteemaan?

– Ei tietääkseni mitenkään muuten kuin, että ajateltiin, että tehdään tällainen sukelluspukuteema tähän peliin.

Eli teema ei siis liity illan vastustajaan tai sen pelaajiin?

– Ei, ei, tämä on ihan tällainen… Halutaan nähdä, kuinka paljon löytyy Lahdesta ihmisiä, jotka tulee seuraamaan sukelluspuvussa. Ennakkotiedot ainakin kertovat, että kyllä sieltä on paikalle tulossa.

Tästä on ollut spekulaatiota, että tämä liittyisi TPS:n pelaajaan Markus Nurmeen, joka on ollut esillä…

– Ei, ei, ei. Onhan meillä eläkeläispeliteema muutenkin tänään. Tässä on teemaa teeman sisällä.

Pöyhösen mukaan TPS-otteluun odotetaan saapuvan runsaasti katsojia Lahden Isku Areenalle. Toimitusjohtajan ennakkoarvion mukaan noin 75 prosenttia paikoista täyttyvät.

Lue myös:

    Uusimmat