Herttuatar Meghan lanseerasi uudelleen lifestylebrändinsä.
Prinsessa Lilibet, 3, esiintyy äitinsä herttuatar Meghanin, 43, kanssa uudessa kuvassa, joka on julkaistu Meghanin äskettäin uudelleen lanseeraamalla As Ever -lifestylebrändin sivustolla.
Kuvassa äiti ja tytär kävelevät käsi kädessä nurmikolla, jonka taustalla on palmuja ja Tyyni valtameri.
Meghanin brändi keskittyy ruokaan, puutarhanhoitoon ja harkittuun elämiseen.
As Ever -brändi oli aiemmin nimetty American Riviera Orchadiksi. Meghan kertoi Instagram-videollaan, että ajatteli viime vuonna aiemman nimen olevan hyvä, koska se on lempinimi Santa Barbaralle. Mutta hän koki sen rajoittavan häntä vain sillä alueella valmistettuihin ja kasvatettuihin tuotteisiin.
– Sitten Netflix tuli mukaan, ei vain kumppanikseni ohjelmassa, vaan myös kumppanikseni liiketoiminnassani, mikä oli valtava asia. Joten ajattelin sitä, ja olen odottanut hetkeä jakaa nimi, jonka olin varmistanut vuonna 2022. Ja tämä on se hetki, ja sen nimi on As Ever, Meghan jatkoi.
Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen tästä.
Meghan kertoi, että hillo on hänen hittituotteensa, mutta mukana tulee olemaan paljon muutakin.
Lähde: People