Stockmann saattaa Talouselämän mukaan lopettaa tavaratalojensa Hullut Päivät -myyntikampanjat. Stockmannin toimitusjohtaja korostaa MTV Uutisille, ettei minkäänlaista lopettamispäätöstä ole tehty.
Talouselämän mukaan tavaratalojen kannattavuutta pyrittäisiin parantamaan lopettamalla Hullut Päivät.
– Näin se varmaan on. Alkuperäinen idea ei kanna enää, yhtiön hallituksen puheenjohtaja Lauri Ratia kommentoi.
Stockmannin toimitusjohtaja Jari Latvasen mukaan kommentissa on kyse jonkinlaisesta väärinkäsityksestä.
Latvanen sanoo MTV Uutisille, että päätöstä Hullujen Päivien lopettamisesta tavarataloissa ei ole tehty.
– Hallituksen puheenjohtaja käy läpi sitä, mitä operatiivinen johto on vienyt hallitukseen. Hulluista Päivistä emme ole vieneet mitään hallitukseen, Latvanen kommentoi.
Stockmann aikoo kuitenkin kuunnella, minkälaisia muutostoiveita asiakkailla on kampanjan tulevaisuuden suhteen.
"Tulemme jatkossakin selvittämään muita toteutustapoja"
Tämän vuoden Hullut Päivät on järjestetty koronan takia käytännössä kokonaan verkossa, ja Latvasen mukaan verkkopainotteisuus voisi lisääntyä myös jatkossa.
– Tulemme jatkossakin selvittämään muita toteutustapoja tälle kampanjalle, Latvanen sanoo.
– Hullut Päivät on toteutettu vuodesta 1986 lähtien, ja se on asiakkaille ja henkilöstölle rakas kampanja, Latvanen toteaa.