"Siniverkkarimies" Tero, 45, on työkseen tubettava isä – vertaus Coldplayn keikalta kuvaa osuvasti miehen menestystä

Tero Heikkilä tunnetaan YouTube-maailmassa nimellä Siniverkkarimies.

Kolmen tytön isä hylkäsi lähes 20 vuotta kestäneen yrittäjäuransa ja on nyt toiminut jo kaksi vuotta täysipäiväisenä ”tubettajana” sekä sosiaalisen median vaikuttajana.

Heikkilä kertoo katsoneensa taannoin MTV:n Posse -ohjelmaa, jossa tubettajat Lakko ja Herba olivat mukana.

– Rupesin miettimään, että mitä kavereita nämä oikein ovat. Aloin perehtymään YouTubeen ja tajusin, että tämä (sisällöntuottaminen) on jotain sellaista mitä haluaisin tehdä.

Nykyään Heikkilän YouTube-kanavalla on 150 000 tilaajaa. Hän muistaa olleensa hyvin innoissaan jo silloin, kun ensimmäinen tuhat tuli täyteen.

– Siihen olin jo tosi tyytyväinen. Eilen Coldplayn keikalla sanoin vanhimmalle tyttärelleni, että kolme kertaa tämä stadionilla oleva määrä ihmisiä on tilannut meidän kanavamme, Heikkilä hehkuttaa.

Järvenpäässä asuva 45-vuotias isä kertoo saaneensa paljon apua ja ohjeita artisti Arttu Lindemanilta. Hän oli myös se, joka ehdotti Heikkilälle perhekeskeiseen videosisältöön keskittymistä.

– Se on ollut se tie siihen menestykseen.

Lue myös:

    Uusimmat