Tavaratalokonserni Stockmannin viime viikolla järjestämä Hullut Päivät -kampanja ei onnistunut yhtä hyvin kuin viime vuonna. Vertailukelpoinen myynti tavarataloissa ja verkkokaupassa supistui 3 prosenttia.
Yhtiön mukaan Hullujen Päivien kampanjamyynti kasvoi muodissa ja kosmetiikassa mutta putosi elintarvikkeissa.
Hullut Päivät ajoittuivat tänä vuonna huhtikuun puolelle viime vuoden maaliskuun sijasta. Sen vuoksi tämän vuoden maaliskuun myynti putosi 27 prosenttia vuoden takaisesta, mutta konsernin vertailukelpoinen myynti pysyi ennallaan maaliskuun kolmen ensimmäisen viikon aikana.
Stockmannin mukaan Lindex-ketju jatkoi vakaata kehitystään maaliskuussa. Lindexin myynti kasvoi erityisen hyvin päämarkkinoilla Ruotsissa.
2:14
2:05