Suomalainen 358-mainostoimisto suunnitteli Kylie Jennerin huulipunamainoksen.
Helsinkiläinen 358-designmainostoimisto suunnitteli lanseerausvideon seurapiirikuningatar Kylie Jennerin kosmetiikkabrändin Kylie Cosmeticsin uudelle huulipunalle. 358:n mukaan 13. joulukuuta lanseerattujen huulipunien 20 sävyä myytiin loppuun 16 minuutissa.
– Meillä oli kunnia työskennellä Kylie Jennerille ja Kylie Cosmeticsille, kun teimme tämän lyhyen lanseerausvideon hänen uusille, tuleville huulipunilleen, 358 kirjoittaa Instagram-tilillään.
Jenner julkaisi lanseerausvideon sosiaalisessa mediassa 6. joulukuuta, sopivasti satavuotiaan Suomen itsenäisyyspäivänä. Katselukertoja videolla on jo yli kolme miljoonaa.
358 on suunnitellut myös muun muassa Länsimetron mainoksia HSL:lle sekä eri brändien ruokapakkauksia. M&M:n mukaan Jennerin ja mainostoimiston yhteistyö sai alkunsa Instagramissa, kun Kardashian Jenner Communications otti yhteyttä toimistoon ja tiedusteli kiinnostusta yhteistyöhön. Mainostoimisto oli ilmeisesti kiinnittänyt yhtiön huomion aiemmilla, Instagramiin ladatuilla työnäytteillään.
Jenner tunnetaan Kardashianit-sarjasta ja hänen Instagram-tilillään on sata miljoonaa seuraajaa. 20-vuotias Jenner on Kardashian-klaanin kuopus, mutta hän on silti perheen rikkain. Observerin mukaan hän on luonut kosmetiikkayrityksellään kymmenien miljoonien arvoisen omaisuuden.