Match Group lisäsi jälleen uuden treffisovelluksen omistamiensa palveluiden joukkoon. Tinder ja uusi hankinta Hinge erovat kuitenkin suuresti toisistaan.
Pääkuvan videoTiedätkö mitä hyväksyt ladatessasi sovelluksen? |
Tinderin omistava yhtiö Match Group osti 51 prosentin osuuden Tinderin kilpailijasta, Hinge-palvelusta. Hinge on markkinoinut itseään Tinderiä helpommin lähestyttävänä palveluna, jossa käyttäjät näkevät vain sellaisten käyttäjien profiileja, joilla on yhteisiä Facebook-ystäviä.
Hingestä puuttuu myös pyyhkäisytoiminto, jolla kiinnostavia käyttäjiä lajitellaan Tinderissä. Sen sijaan Hingessä voi luoda pienen henkilökohtaisen esittelyn, jossa käyttäjä saa vastata kolmeen itseään koskevaan kysymykseen. Lisäksi tiliin voi linkata Instagram-profiilin ja ylipäätänsäkin ladata useampia kuvia.
Hinge on kaiken kaikkiaan käyttökokemuksena lähempänä täysimittaista treffisivustoa.
Match Groupin toimitusjohtaja Mandy Ginsberg kertoi yhtiön tiedotteessa, että Hinge on pääasiallisesti suunnattu kaupungeissa asuville, koulutetuille naisille, jotka etsivät ihmissuhdetta.
Lähde: The Verge