Jalokiviliike julkaisi Instagramissa otoksen uutuuskorusta, joka toi kuitenkin useimmille kommentoijille mieleen naisen alapään.
Videolla esitellään paita, joka ei esittänytkään McDonald's-ravintolan kaaria, vaan jotakin aivan muuta!
Lontoolaisyritys joutui nettivitsailun kohteeksi julkaistuaan kuvan riipuksesta, jossa "jalokivi lepää kahden sormen välissä".
Jalokiviliike Theo Fennell julkaisi Instagramissa otoksen korusta, joka toi kuitenkin useimmille kommentoijille mieleen sormien sijaan jotakin aivan muuta, kertoo Huffington Post.
Jos kuva ei näy, katso se täällä.
"Viisi dollaria vetoa siitä, etteivät miehet silti löydä korua"
Kuvauksen mukaan riipus esittää etusormea ja keskisormea, joiden välissä on vaaleanpunainen korukivi. Kommentoijat olivat korun ulkoasusta huvittuneita.
– No, jos tarkoitatte sormilla "häpyhuulia" ja kivellä "klitorista", nimimerkki mamadelsol kirjoittaa ja onnittelee yhtiötä "vulva-riipuksesta".
– Tämä on sataprosenttinen vagina eikä mitään muuta, käyttäjä denna_mafie heittää.
– Olen niin onnellinen, etten ole ainoa ihminen, joka ei nähnyt sormia, nimimerkki nikitamistralatkinson sanoo.
Lue myös: "Härskit" meikkisienet naurattivat kaksimielisiä somessa – huomaatko, miksi?
Osa ihmisistä pitää mallia kätevänä karttana miehille, joille naisen alapää on mysteeri.
– Viisi dollaria vetoa siitä, etteivät miehet silti löydä korua kaupasta. He vain harhailevat ympäriinsä toivoen samalla, että ovat lähellä, Chad Smith vitsailee Facebookissa.
– Mieshän löysi klitoriksen! Hän päätti valmistaa korun juhlistamaan saavutustaan ja tarjota samalla kartan kaikille muille planeetan miehille, Angelita Drake kirjoittaa.
Miten koru pääsi suunnittelu- ja valmistusprosessin läpi?
Moni myös ihmettelee, miten koru livahti suunnittelu- ja valmistusprosessin läpi niin, ettei kukaan huomannut sen muistuttavan naisen alapäätä. Korun on kaiken kukkuraksi suunnitellut mies.
– Onko suunnittelutiimissänne yhtään naisia, nimimerkki therivetingrosie vitsailee.
Koska koru on herättänyt valtavasti huomiota, osa kommentoijista epäilee sitä vain ovelaksi mainoskikaksi, jonka avulla korumalli myydään heti loppuun. Korun kuvaa on jaettu Facebookissa jo yli 15 000 kertaa, joten mainoksena se olisi ainakin hyvin tehokas.
Lähde: Instagram, Huffingtonpost.ca