Eilen järjestetyssä Media & Message 2017 -tapahtumassa Valve Media ja MTV räjäyttivät potin voittamalla jokaisessa mediayhtiöiden mainonnan kolmessa sarjassa.
Suomen audiovisuaalisen alan tuottajat - SATU ry:n myöntämät palkinnot jaettiin torstai-iltana. Brändimainokset-sarjassa palkittiin Valve Median tuottamat C More – etsivät -sarja, monimedialanseeraukset-sarjassa MTV3 Tanssii Tähtien Kanssa 10. kausi ja ohjelmatrailerit -sarjassa Tanssii tähtien kanssa "Oodi tanssille".
Tanssii Tähtien Kanssa tuotanto palkittiin peräti kahdessa sarjassa.
– Tanssii Tähtien Kanssa on yksi MTV:n kivijalkasisällöistä. Tuotanto tehtiin nyt kymmenennettä kertaa ja halusimme sekä ohjelman että MTV:n juhlavuoden kunniaksi kunnioittaa ohjelmaa visuaalisesti upealla, juhlakaudelle sopivalla tavalla. Suurin kiitos tästä kampanjasta kuuluu MTV:n puolella Natalie Nsubugalle, joka veti kampanjakokonaisuuden alusta loppuun äärimmäisellä tarkkuudella, iloitsee MTV:n markkinointipäällikkö Jenna Vaartimo.
– On mahtavaa seurata kuinka yhteistyössä Valve Median äärimmäisen taitavien luovien ammattilaisten kanssa MTV:n tiimi luo ohjelmille luontevia markkinointikokonaisuuksia, jotka jalkautuvat vaivatta mediaan kuin mediaan, jatkaa Vaartimo.
Myös Valve Median tuotannon suunnittelija Jotti Taival kiitteli kampanjan toteutukseen osallistuneita.
– Onnistuneet kampanjat ja konseptit syntyvät, kun mainostaja-asiakkaan ja mainostoimiston välillä vallitsee syvä luottamus. Tästä luottamuksesta kumpusi Tanssii Tähtien Kanssa -kampanja.
Valve Media ja MTV ovat tehneet pitkään menestyksekästä yhteistyötä ja hyvän työn tulos näkyy myös ulospäin.
C Moren markkinointikonsepti menestys
C Moren vahva brändistrategia ja markkinointi mahdollistivat kasvutavoitteiden ylittämisen.
C More suoratoistopalvelu lanseerattiin helmikuussa 2017.
– Alusta saakka oli selvää että tarvitsemme markkinaan tuloa ja merkittäviä kasvutavoitteitamme tukemaan erottuvan ja korkean huomioarvon konseptin, joka samalla synnyttää välittömän ostokiinnostuksen.
Tommy Mäkisen käsikirjoittamalla, Dome Karukosken ohjaamalla ja Valve Median tuottamalla mainonnan tarinalla, jossa C Moren salaisuutta lähtevät amerikkalaisen etsivän toimeksiannosta selvittämään suomalainen ja ruotsalainen etsivä haluttiin alleviivata C Moren brändipositiota.
– Suomalaisille rakennettua palvelua, joka sisällöllisesti yhdistää Hollywoodin, Pohjoismaalaisen ja suomalaisen huippusisällön. Huomioarvon ja vaikuttavuuden vuoksi oli tärkeää että rooleihin saatiin huippuluokan näyttelijät Krister Henriksson sekä Antti Reini, C Moren markkinoinnista vastaava brändi- ja asiakkuusjohtaja Anu Perrotta täsmentää.
– C Moren lanseeraus on ylittänyt kaikki kasvutavoitteemme ja on taas kerran hyvä esimerkki siitä miten vahvalla brändistrategialla, markkinoinnilla ja tarinankerronnalla kyetään kovassakin kilpailutilanteessa saamaan aikaan merkittäviä liiketoiminnan tuloksia, jatkaa Perrotta.
Palkittuja kokonaisuuksia olivat toteuttamassa C More – etsivät sarjassa MTV:n Anu Perrotta ja Niina Aaltio sekä Valveen/Folk:in Petteri Lehtinen ja Tommy Mäkinen, MTV Tanssii tähtien kanssa -monimedialanseerausta MTV:n Jenna Vaartimo, Natalie Nsubuga sekä Valveen Jotti Taival, Kimmo Korhonen sekä Petteri Lehtinen ja Tanssii tähtien kanssa ”Oodi tanssille”-ohjelmatraileria MTV:n Jenna Vaartimo, Natalie Nsubuga ja Valveen Jotti Taival.