Jyväskyläläisen K-supermarket Kotikentän kauppias on jättänyt myymälänsä juomaosastolle omaperäisen viestin, jossa toivotaan, että Suomen nuoriso ostaisi energiajuomien sijaan vaikkapa mehua.
Kauppias lisäsi vastikään Facebookiin kuvan myymälänsä juomaosastolta. Kuvassa komeilee kyltti, jossa todetaan, että moni nuori ostaa nykyään välipalaksi suklaapatukan sijaan patongin tai karjalanpiirakan. Kauppias toivoo nyt, että nuoriso tekisi terveellisempiä valintoja myös ostamiensa juomien kohdalla.
– Arvoisa nuorisohenkilö! Ilokseni olen havainnut, että moni teistä nassuttaa nykyään välipalaksi suklaapatukoitten sijaan meillä paistettuja patonkeja ja karjalanpiirakoita. Lopetetaanko seuraavaksi energiajuomien lipittäminen??? Litran purkit K-Menu-mehua maksavat vain 0,75 euroa! kauppias kirjoittaa Facebookissa.
– Rahaa säästyy ja matikan tunnillakin on mukavampaa, kun ES ei pistä vetämään leukoja kattolampussa, kauppias viittaa Euroshopper-merkkiseen, nuorison suosimaan energiajuomalaatuun.
Kauppiaan päivitys on kerännyt nopeasti tuhansia tykkäyksiä.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Lähde: Facebook
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.