Amerikkalaispariskunta osoitti, ettei siedä huonoa asiakaspalvelua. Ravintolan virheestä on seurannut kuukausien oikeussoppa.
Doug ja Patty Wargo haastoivat paikallisen Burger Kingin oikeuteen, kun vahingossa tuplasti heitä veloittanut ravintola ei palauttanut rahoja riittävän ajoissa.
Tarina sai alkunsa marraskuussa, kun Patty Wargo ajoi Cumberland Parkway Burger Kingiin Mechanicsburgissa hakeakseen mukaansa hampurilaisaterian. Ravintolatyöntekijä kuuli Wargon tilauksen väärin ja tuli veloittaneeksi Wargoa kahdesti, ensin väärästä tilauksesta ja sen jälkeen oikeasta.
Ravintolasta vakuutettiin ensimmäisen maksun mitätöityneen ja rahojen, noin 17 dollarin, palautuvan Wargon tilille 7–10 pankkipäivän kuluessa. Kun rahoja ei määräaikaan mennessä kuulunut, haastoi Wargo viestittelyn jälkeen ravintolan oikeuteen saadakseen rahansa takaisin.
Burger King palautti rahat vain muutama päivä myöhemmin saatuaan yhteydenoton paikalliselta poliisilta. Nyt maksettavana olivat kuitenkin myös 113,90 dollarin oikeudenkäyntikulut. Wargot vaativat Burger Kingiä kattamaan kulut ja voittivatkin oikeudessa. Pari on kuitenkin jälleen uuden ongelman edessä: korvauksia ei ole pariskunnan tilillä näkynyt.
– Ihmiset joutuvat vankilaan varastettuaan tavaraa, jonka arvo on tuotakin summaa pienempi. Kyse on meidän rahoistamme, ja me vain haluamme rahamme takaisin, totesi Burger Kingin toiminnasta tuohtunut Doug Wargo ABC 27:lle.
– Tämä on huonoa bisnestä, hän sanoi ja vannoi, ettei aio enää asioida tunnetussa hampurilaisketjussa.
Lähde: Buzzfeed