Kuntosaliyrittäjä selitti someäläkän aiheuttanutta videotaan vitsiksi.
Uusi-seelantilainen kuntosali joutui someäläkän kohteeksi "pilan" vuoksi. Mount Maunganuissa sijaitsevan Reform Fitness -salin omistaja julkaisi Instagram Story -videon, jolla pakkaa lastensa lounasrasioita. Juomaksi hän valitsi Pals-yhtiön alkoholittomia drinkkejä, kertoo New Zealand Herald.
– Täydellinen lisä myös koulujen lounaille, videon yhteydessä todettiin.
Lue myös: Somevideoissa kutitellaan rauskuja: Eläintenystävät raivoissaan – "Näyttää olevan tuskissaan"
Ruutukaappaus lähtikin leviämään
Tuotteissa ei ole alkoholia, mutta videota pidettiin silti asiattomana. Instagram Story katoaa 24 tunnissa, mutta kuvakaappaus videosta lähti leviämään.
Moni piti videota "vastuuttomana mainoksena" juomille, joita ei alkoholittominakaan ole tarkoitettu lapsille.
– Pliis, sanokaa, että tämä on vitsi. Todella paska sellainen, Twitterissä anellaan.
Lue myös: Hasbro nimesi ikonisen Toy Story -hahmon uudelleen – "pelkkä Perunapää" johti someraivoon, vaikka kyseessä oli väärinkäsitys
Somessa ihmeteltiin lounasrasioiden sisältöä. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.
Videon julkaisija: Kyseessä oli pila
New Zealand Herald sai kommentit videon tehneeltä kuntosaliyrittäjältä, joka halusi pysyä nimettömänä. Omistajan mukaan kyseessä oli "pila", eivätkä lapset oikeasti saaneet juomia mukaansa kouluun.
– Sisältöni [somessa] vetoavat ihmisiin ja asiakkaisiimme, joilla on huumorintajua, eivät niihin ihmisiin, joilla on kyky irrottaa jokin asia täysin kontekstistaan ja oikeasti ajatella, että lähetin lapseni esikouluun ja kouluun alkoholiton drinkki lounasrasiassaan, hän kommentoi.
Lapsiin tilanne ei kuntosaliyrittäjän mukaan vaikuttanut millään tavalla.
– En voi kontrolloida muiden ihmisten huumorintajua, äiti kommentoi Daily Mail Australialle.
Lue myös: Hittivideo äimistyttää ja raivostuttaa: Sulhanen vilkaisi kännykkäänsä, kun morsian käveli alttarille – mies paljastaa nyt syyn tekoonsa
Alkoholivalmistajakin kiinnostui kohusta
Juomat valmistaneelta Pals-yhtiöltä sen sijaan ei löytynyt huumorintajua; kommentissaan he kertoivat jo ottaneensa yrittäjään yhteyttä, sillä he eivät hyväksy videon esittelemää käytöstä.
– Pals on alkoholibrändi ja tuotteesta riippumatta emme milloinkaan markkinoi itseämme lapsille, yhtiö totesi.
Lue myös: Luksustavaratalon naurettavaa "laukkua" pilkataan ankarasti – ei voi edes käyttää kantamiseen
Lue myös: Mies antoi rajun opetuksen raksamiehelle – vei auton avaimet kuudeksi tunniksi
Katso myös: Koostimme aloittelijalle sopivan oppaan, joka neuvoo, miten julkaiset Instagram Storyn!
2:07
Lue uusimmat lifestyle-artikkelit!
Lähteet: Twitter.com/PebblesHooper, Nzherald.co.nz, Dailymail.co.uk