Audi TT:n tehokkain malli on tällä hetkellä 310-hevosvoimainen TT S -versio. Urheilullinen TT saa lisää voimaa peltinsä alle juuri Pekingin autonäyttelyssä esitellyn TT RS -mallin muodossa.
Uuden Audi TT RS:n 2,5-litrainen viisisylinterinen turbokone tarjoaa pyöreät 400 hevosvoimaa ja 480 newtonmetriä vääntöä. Edeltäjään verrattuna tehoa on siis 60 hevosvoimaa enemmän. Voima välitetään aina 7-portaisen kaksoiskytkinvaihteiston kautta neljälle vetävälle pyörälle.
TT RS tulee tarjolle samanaikaisesti sekä kovakattoisena Coupéna että avonaisena Roadsterina. Satasen vauhtiin kovakattoisella mallilla kerkeää 3,7 sekunnissa avomallin tullessa 0,2 sekuntia perässä. Roadsterin katon voi avata ja sulkea myös liikkeessä ollessaan aina 50 km/h nopeuteen saakka.
Ulkoisesti RS eroaa muusta mallistosta hieman aggressiivisemmin muotoillusta puskureista. Takaosaa hallitsevat Audin RS-malleille tyypillisesti kaksi isoa pakoputken päätä ja kiinteä takaspoileri. Sisätilojen osalta auton erottaa lähinnä muutamista RS-logoista. Mittaristo on toteutettu muiden TT-mallien tapaan täysin virtuaalisesti 12,3-tuumaisella näytöllä.
Molemmat uutuusmallit tulevat Euroopan markkinoille syksyllä. Hintoja ei ole vielä julkaistu.